Een dagje Londen!!

Ik heb een tripje naar Londen gewonnen van Stena Line!
Ik ben ergens in de zomer (mag zelf een weekend kiezen) op een zaterdag van 9 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds in Londen.
Nog nooit eerder ben ik in Londen geweest, dus wat moet ik echt doen, dat ene dagje?!

In december ga ik weer voor 5 nachtjes naar Londen, dus dit beschouw ik als voorproefje! :smiley:

Goede tips voor een ‘beginner’ voor 1 dagje Londen zijn welkom!!

Ga in ieder geval naar Trafalgar square en Piccadilly Circus. Daar proef je het echte Londen. En eigenlijk mag een rondje in the eye of London ook niet ontbreken. Je hebt vanaf the eye of London een prachtig uitzicht over de hele stad. Ik moet wel zeggen: 1 Dagje is wel erg kort maar wel leuk als voorproefje natuurlijk.

Ik wil zeker de stad bekijken vanuit de London Eye dus dat ga ik zeker doen!

Wie weet waar je in de buurt zit als je aan komt op Liverpool Station? :question:

Je zou een kijkje kunnen nemen bij het Swiss Re gebouw ofwel de cigaar…

Meer kan ik me niet bedenken daar in de buurt

Een dagje zou ik persoonlijk te kort vinden. Ga lekker een week :smiley:

Ga ik ook… in december :stuck_out_tongue: maar dit dagje heb k gewonnen… (a)

Misschien is een tour door London wel een goede optie met zo´n bus oid. Dan zie je in een paar uur het meeste en is misschien een leuke voorbereiding op je volgende bezoek. Je komt dan neem ik aan in ieder geval langs de meest bekende dingen: Tower, Parlement, Big Ben, Hyde Park, Buckingham Palace, Tower Bridge etc. Wat je interessant vindt doe je dan later op je gemak nog eens.

Idd, leuke manier om snel alles te zien, scheelt je een hoop gewandel ook :slight_smile:

Hi, wat een leuke prijs, hoe heb je die reis gewonnen? Zijn zoveel leuke dingen te doen, heb er zelf een jaar gewoond, echt super! Zou ook even op http://www.bezienswaardighedenlonden.nl kijken. Verder zijn er een hoop sites die ook veel info hebben, maar deze is wel leuk. Groetjes Vanessa