Hallo Karla en Jonas,
Spontaan een retourtje Viet Nam boeken, dat lees je niet veel, maar ik vind het wel grappig.
Ik heb je vragen gelezen en ga er even vanuit dat je 2 kinderen hebt die meegaan.
Om je ticket om te boeken is natuurlijk een kostenafweging, en die moet je zelf even maken.
Wat kost een omboeking tov van een enkeltje Saigon naar Hanoi en wat voor tijd ben je er mee kwijt ( met de vliegdag bedoel ik dan ).
Of Danang naar Hanoi.
Ik zal wat opties geven, kan je even kijken welke je het meest bevalt; zijn nog wel meerdere met Nha Trang erbij, maar die moet je dan zelf even inpassen.
-
Aaankomst Hanoi ( 2 x overnachten ), naar Halong bai ( overnachten ? ), naar Sapa ( 2 x overnachten ), naar Hanoi ( 1 x overnachten ) , naar Tam Coc en naar ninh Binh ( geen overnachting Ninh Binh stad, maar de nachttrein van 21:50 ), Dong Hoi ( zorgen dat er een busje klaar staat voor een trip door het park met de grotten en de tunnels en daar ergens overnachten; dus dit prive doen ), Hue, ( 1 x overnachten ), Hoi An ( … overnachten ), vliegen van Danang op Dalat ( is wel een prijzige vlucht, maar je bespaard op de vlucht/trein naar Nha Trang die je overslaat ) 2 overnachtingen, Saigon ( 2 overnachtingen ) , mekong delta ( 1 overnachting ) Saigon ( 2 overnachtingen ), Hanoi en naar huis.
Dus zonder Perfume pagode.
-
Hanoi ( 2 overnachtingen ), Halong Bai ( overnachting ?? ), Hanoi ( 1 overnachting ) naar Mai Chau ( 3 overnachtingen ), naar Hoa Lu ( 2 overnachtingen ), naar Trang An en door naar Ninh Binh Stad voor de nachttrein van 21:50, enz als optie 1
3
Vanaf Hoi An ( rest naar keuze als optie 1 of 2 )
naar Nha Trang vliegen of nachttrein 2 overnachtingen, naar Dalat met bus ( 2 overnachtingen ) , naar Saigon enz.
Ik heb zomaar wat dagen ingevuld waarvan ik denk dat het een beetje minimaal moet zijn.
denk dat je dagen over hebt; daarom wat tips.
Mekong Delta
Van Saigon naar Chau Doc, daar overnachten, dag van excursies, overnachten, door naar Can Tho, overnachten, door naar Cai Be, overnachten en dan naar Saigon.
Voor Saigon
Makkelijk 2 of 3 dagen excursies te verzinnen.
Dus Karla en Jonas dat ik het touwtje heb kunnen ontknopen en je zo wat ideeën heb kunnen geven?
Heb ik de plank volledig misgeslagen, hoop dat je ons een tweede kans wil geven.
gr.
Ton.