Verblijf in Vancouver voor 5 dagen

Beste allemaal,

Ik ga met m’n vriendin en dochter van 1,5 jaar in september naar Canada voor 4 weken. We gaan 3 weken met de camper en de eerste 5 dagen verblijven we in Vancouver. We willen gaan AirBnB’en en twijfelen een beetje in welke buurt we willen zitten. Wellicht kunnen jullie ons helpen? De keuze is tussen Downtown of Deep Cove waar we leuke locaties hebben gespot. Als we voor Deep Cove kiezen, is dat een beetje te doen met het openbaar vervoer en een kleine meid van 1,5 of is dat veel en langdurig reizen? Kostentechnisch gezien wil ik een huurauto nog even overslaan tenzij jullie adviseren er écht 1 te huren.
Hoor graag van jullie.

In Deep Cove zit je wel echt in een uithoek van de Vancouver regio. Deep Cove is wel mooi maar kan je ook rustig in een dag bekijken. Voor verblijf zou ik eerder kiezen voor Downtown of Kitsilano. Deep Cove is erg leuk om te bezoeken maar zeker met een kleine is Downtown of Kitsilano denk ik makkelijker qua reistijden en ook erg mooi en leuk.

Hoi Jeff,
Dank je wel voor je reactie. Maakt de keuze inderdaad wel een stuk makkelijker. Weet jij of je alle highlights makkelijk met het Ov en/of lopen kunt doen, of adviseer jij toch wel een huurauto te nemen?