Verblijf in Side

Hallo allemaal!

Zoals jullie misschien weten heb ik besloten om terug te gaan naar mijn askim (in Side), eind juli/begin augustus. Ik dacht dat het wel makkelijk zou zijn om iets te vinden, maar het valt nogal tegen. Vooral omdat ik alleen ga :wink:

Ik wil liever niet in een hotel, aangezien hij ’s morgens gewoon moet werken en vaak ook nog in de avond. Ik heb geen zin om alleen aan het ontbijt etc. te zitten :frowning: plus hij kan dat simpelweg niet betalen. Dus was ik eigenlijk op zoek naar een appartementje, waar we met z’n tweetjes in kunnen verblijven. Nu had ik iets gevonden, maar inclusief de vliegreis kom ik dan op zo’n 900 euro uit. Ik ben student dus ik heb niet erg veel te besteden hihi dus weet een van jullie misschien of dit goedkoper kan ?
Zijn er nog meer meiden die naar Side zijn geweest/gaan en hoe hebben jullie dit gedaan? Of regelt hij dit ? Sorry ik weet het zijn een hoop vragen :smiley: Ik heb hem ook gevraagd of hij iets weet, maar we bellen vanavond pas dus daar weet ik nog niets van.

Alvast bedankt!!

hey flower…

leuk dat je je askim in side hebt leren kennen…!!
toen ik nog op en neer vloog regelde askim altijd t verblijf, dus dan hoefde ik enkel de vlucht te betalen.
wij zaten soms in n gehuurd appartementje in kizilagac (15km van side) andere keren stelde vrienden hun huis beschikbaar.
ik denk dat jouw vriend het beste hier en daar kan vragen, zal ook in kosten een hoop schelen!

succes ermee
groetjes
filiz