Side in Februari

Hee,

Wie o wie is er ook in februari in Turkije??
En dan met name in Side en omgeving??
Ik ga van de week boeken…maar zit alleen even met het weer daarzo…mijn vriend moet nl gewoon werken in het hotel waar ik dan verblijf (miniclub etc.)
Dus ik moet mij voornamelijk overdag zien te vermaken…maar zonder de zon vind ik dat toch wel errug moeilijk!!

Ik hoor t wel!

Groetjes Franka

Hoi Franka,

Ik weet nog niet zeker of in Februari in Side ben. Mijn vrienden werken nl. elders en we weten nog niet of we allemaal naar Side zullen komen in die vakantie of dat ik naar Adana zal gaan.
Er is niet echt veel vertier in Side in februari, ik was er nl. afgelopen februari ook. Als het weer een beetje meezit zijn er wel wat tentjes open langs het strand overdag, zoals Alremu.
Ook is er in de oude stad wel wat open, maar het is eigenlijk geen bal aan als je alleen bent. Die dagen kunnen echt lang duren hoor.
Het lijkt me heel verstandig als je bijv. een van je ouders of een goede vriendin meeneemt om de dagen mee door te brengen. Iemand die er in ieder geval begrip voor heeft dat je ook tijd met je vriend samen door wilt brengen.
Als je samen met je vriend en “vriendin” goede afspraken maakt moet het echt gaan lukken.

Succes met je voorbereiding, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

hee,

een vriendin van me wil graag mee…dus hoef iig niet meer alleen te zijn…maar wilde boeken via de site van neckermann kan ik die aanbieding weer niet vinden!! Grrr…

Fijn dat er iemand met je meegaat. Duren de dagen ook niet zo lang.
Zoek je een leuk hotel dicht bij het strand en op loopafstand van de stad?
Side Star of Side Star Park zijn aanraders. Volgens mij ook via Neckermann te boeken.

Veel succes en veel plezier, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

zıjn leuke hotels ben er van de zomer geweest.

haha nee ik wil perse in Alba Resort :wink: vriendje werkt daar he… en anders is er geen mogelijkheid om em te zien…nou ja die zal er wel zijn, maar nog meer gedoe!! In t hotel zelf is t al moeilijk genoeg met die controles etc.!!

Ja, ik begrijp precies wat je bedoelt.
Ik ho0p dat je het leuk gaat krijgen.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

dat zal wel lukken denk ik…
eerst nog even kerst oud en nieuw en zijn verjaardag zonder elkaar door komen…pff…tis niet anders…