Side in Februari

Hee,

Wie o wie is er ook in februari in Turkije??
En dan met name in Side en omgeving??
Ik ga van de week boeken…maar zit alleen even met het weer daarzo…mijn vriend moet nl gewoon werken in het hotel waar ik dan verblijf (miniclub etc.)
Dus ik moet mij voornamelijk overdag zien te vermaken…maar zonder de zon vind ik dat toch wel errug moeilijk!!

Ik hoor t wel!

Groetjes Franka

Nou,Franka,

Geen best moment om te gaan.

In februari zijn de stranden leeg,de zee is koud.

We snakken dan naar de warmte,iedereen binnen om de houtkachel.

Zal je een globaal overzicht geven(kan afwijken)Side:

Januari:koud,nat,guur,sterke wind,storm,hagel,temp.10-12 graden
Februari : idem
Maart :roert zijn staart
April : enkelt verdwaald buitje,voorjaar,temp.20 graden
Mei : zon,temp.tussen 20 en 30 graden
Juni :zon,temp.boven de 30
Juli en augustus de heetste maanden:zon,boven de 40 graden
September:zon,40 graden
Oktober: zon,een enkel buitje,temp.tegen de 30 graden
November:zon/bewolking/af en toe een bui,temp.20-25 graden
December: idem,maar temp.10-20 graden

Groetjes,

Hans.

Franka, heb via de andere site al gereageerd.

Ik ontdekte dat je ook juf bent, leuk ik ook.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

hmm…haha ok lekker weertje dus :wink:

Hoi Franka 22,
ik hoop dat de lezers ons niet verwarren met onze zelfde naam.Direct denken ze dat ik ook een vriendje in Side heb. Ik wens je het beste met Oscar en als je in februari naar hem toe gaat, wees dan blij je animator bij je te hebben.Tot mails.
Groetjes uit Kusadasi
Franka 6

Ik ga ook in februari naar Side. We maken er toch wel een super mooie vakantie van, we gaan naar een heel mooi hotel (all inclusive) alles erop en eraan. Binnen is ook veel te doen. En mijn vriend werkt in het hotel zelf, dus dat is helemaal top. Samen leuke vakantie maken. En het weer verschilt, het is natuurlijk niet warm… maar ik ken mensen die zijn geweest in side rond de 18/20 graden die zelfs een paar daagjes in hun bikini hebben gezont!
Maar reken maar op een graden of 17 : )

jaa idd…ik heb een vriendin gevonden die met me mee gaat…

haha ja Franka, ik Franka22 heeft dus een vriendje in Side he :wink: Franka6 niet hoor :wink:

maarre melegim, waar werkt jou vriendje? vertelll

Gezellig dat je met een vriendin gaat, mijn vriend werkt in Hotel aspendos beach sinds een weekje nu. Ze veranderen nogal vaak van werkplek ;)!

Owkee…ken ik niet…zag em wel bij neckermann op site staan :wink:

Leuk hoor!

Ja klopt bij neckermann verkopen ze 'm. Het is begin 2005 geopend vandaar dat het nog niet zo bekend is. Maar het ziet er heel mooi uit (www.hotelbewertungen.de) goede site om ingezonden foto’s te kunnen bekijken.

En naar welk hotel ga jij?? :wink:

nou dames wat leuk, bijna een meeting :wink: als jullie in side zitten… ik heeeel misschien ook (als jan nml niet doorgaat wordt t feb of mrt) maar ik wissel nogal eens met de data dat ik wil gaan dus… :slight_smile:

haha, een meeting in Turkije. Leuk :wink:

Hee,

Ik ga naar Alba Resort in Side…Colakli…
Ook errug mooi!!

Weet iemand misschien hoe het kan dat het hotel vaak als half pension wordt aangeboden, terwijl het een all inclusive hotel is?? Je krijgt er gewoon een bandje om…

Als dan toch iedereen in Februari in Side zit, kom dan gezellig de meeting in ons restaurant (wiellies) houden. Je bent ook welkom als je niet meet.
Wij liggen redelijk centraal, kijk voor een plattegrond hoe je ons kunt vinden op onze site, www.wiellies.com

misschien tot ziens!!

Dilek, ik wil even zeggen dat jullie een leuke site hebben.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Beste Fransijn,

Het is onze ontmoetingplaats voor hollanders hier,

Groetjes vanuit een zonnig turkije,

Hans.

Hoi Hans,

Ja je had me er al over verteld.
Ik weet ook wel waar het zit.
Als ik weer in Side ben zal ik er heen gaan.

Wat een geluk dat het weer bij jullie nog zo lekker is.
Ik ben niet jaloers, maar het klinkt wel erg aantrekkelijk.

Breng volgende week je nieuwe wintertruien maar mee naar Nederland.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN