Hee,
Ik ben nieuwsgierig wie er nog meer in deze periode dan in de buurt van Side zitten!
Ik ben er van 21 tot 28 februari samen met een vriendin van mij, en zit in t hotel waar mijn vriendje werkt…
Groetjes Franka
Hee,
Ik ben nieuwsgierig wie er nog meer in deze periode dan in de buurt van Side zitten!
Ik ben er van 21 tot 28 februari samen met een vriendin van mij, en zit in t hotel waar mijn vriendje werkt…
Groetjes Franka
Hey Franka22
Wij zullen rond 22 Februari vertrekken naar Antalya of omgeving voor een weekje. Moeten wel nog boeken maar dit zal na nieuwjaar ergens gebeuren.
groetjes xxx
Hoi Franka,
Mijn vakantie begint op 18 februari.
Ik weet nog niet helemaal zeker waar ik precies zal zitten.
Dat hangt er nog even vanaf.
Heb je nu eigenlijk nog wel contact met je vriend?
Ik kon eigenlijk niet meer zo goed volgen hoe het is afgelopen met z’n visum en reis naar Nederland.
Het lijkt me anders erg moeilijk als hij in jullie hotel werkzaam is.
Of het kan je juist sterken, als je erboven kunt staan.
Nou ja, ik hoop dat je het erg leuk gaat krijgen in februari.
Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
haha alles is prima met mij en Os hoor ![]()
Hallo Franka,
Heb je ook een mail gestuurd. De internetverbinding en mobiele gesprekken zijn zo moeilijk voor het ogenblik in Side door de slechte netwerkverbindingen.Dus geen paniek meer.Ik ben terug in Kusadasi en ben blij dat hier alles stukken beter werkt . De stroomuitval voordurend in Side om gek van te worden.Gelukkig hebben de hotels generators.Ik denk door de slechte weeromstandigheden. Nog nooit was het zo koud in Side of dit jaar.
Nu lach je wel weer hé ???
Groetjes uit Kusadasi,
Franka
Jaa nu lach ik weer een kleint btj…
T komt ook gewoon omdat ik em zooo verschrikkelijk mis en niet meer kan wachten tot februari, t liefst zit ik dag en nacht met em op msn of aan de telefoon…
Je mail heb niet gekregen helaas… had er wel zin in om je verhalen weer even te lezen!! Tot snel! Groetjes Franka