Verbeteringen huidige rugzakken??

Ik ben bezig een opdracht te formuleren voor mijn afstudeeropdracht om een rugzak te ontwerpen. Het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb wil hun collectie rugzakken uitbreiden met iets nieuws.

Dus zijn er dingen die je niet goed vind aan de huidige rugzakken (met name de grote rugzakken), zou je graag iets toegevoegd willen zien aan je rugzak of weet jij een doelgroep waar de bestaande rugzakken niet voor voldoen. laat het dan ff weten.

Ik zocht laatst naar een rugzak met wieltjes, het aanbod is zeer klein.
Ik denk dat er best behoefte is aan een goede verstelbare rugzak met heupband, wieltjes en een lichtgewicht trekstang.

Voor mij moet een rugzak eenvoudig en simpel zijn. De rugsteun moet wel goed zijn. Kleine rugzakken zijn makkelijker -50L- kun je langer dragen -gewicht- en wieltjes ja hebben we het over een rugzak of niet dus wieltjes gewoon vergeten

Inklapbare wieltjes (zoals bij opvouwbare boodschappentassen) en absoluut frontloader!

Wieltjes ook en extra laadruimte aan voorkant.

Al wat verder gekomen met de afstudeeropdracht?

He mensen,

Bedankt voor al jullie tips!!
Ik ben inmiddels druk bezig met mijn afstudeeropdracht, een rugzak met wieltjes! Deze moet de uitstraling van een outdoorrugzak krijgen en is dus tevens te gebruiken als trolley.

Hoi Elll.
Na 25 jaar globbetrotten, heel veel landen bezocht en de nodige rugzakken versleten te hebben ervaar ik mezelf als een kenner.
Indien je wenst kunnen we samen de moeder van allle rugzakken ontwikkelen.
Zaken die een pro kunnen zijn voor de rugzak voor de gebruikers van nu.

1. Een of meerder verborgen/vochtvrije ruimtes voor waarde documenten.
  2. Een hardcase deel om veilig je laptop mee te kunnen nemen. (Een losse laptoptas trekt op de verkeerde lokaties bandieten aan.)
  3. Een wegklapbaar deel wat als stoeltje/krukje kan dienen.
  4. buitenkan van een materiaal waar je met een mes niet zo maar doorheen komt.
    Ik kan nog wel een paar punten bedenken.

Dat trolley idee klinkt heel goed.