Kan iemand mij wat meer info geven over de financiële situatie in Venezuela. Geld wisselen op de zwarte markt e.d.
Of het waar is weet ik niet
Die heb ik al gelezen. Leuk stuk, maar ik bedoel meer algemene en praktische informatie.
hallo, ik ben er ong. 10 jaar aantal keren geweest en als je op straat bij wisselt ben je bijna zeker beroofd en je geld kwijt ,is mij ook overkomen, kun je wel doen bij een vertrouwd adres, kennis van mij is er overdag overvallen ,pistool op hoofd en als je dan verzet wordt er vrij snel geschoten, er zijn sinds die tijd ,dat ik er was meer dan 5 toeristen bij berovingen doodgeschoten ,nog een advies : neem alleen taxi via je hotel , is toen ook iemand wat heel ergs overkomen met savonds op straat e. en taxi te nemen , hopelijk wist je dit al of je kan je reis heroverwegen . de koers op de zwarte markt is de laatste jaren flink gestegen dus goedkoop leven daar met de euro , als je de recente koers wilt weten kan ik het voor je navragen , ik schat het nu op ong. 10.000 bolivar. m. vr. gr louis
sorry, ik schreef zonet de koers van 10000 boliv.aarar.r per euro,maar je hebt daar nu een nieuwe munt, de bolivar fuerte, en weet alleen dat je veel krijgt voor een euro. incluis gevaar . ik ging toen maar naar Nicaragua ,niet duur daar en geen onveilig gevoel gehad