Ik ben van plan om aankomend voorjaar een maandje te gaan backpacken en zoek een medereiziger om geheel of een stukje samen op te gaan. In ieder geval staan Angel Falls, Caracas en het kanaal op mijn lijstje maar of dat haalbaar is dat weet ik niet.
Ben zelf tegen die tijd net 30. Heb in het verleden meerdere backpacktrips gemaakt waaronder een maand naar Chili en Argentinië. Ik spreek een beetje Spaans maar kan altijd beter dus wil graag oefenen.
Hallo Gabor, dit zijn precies de drie landen die nu bovenaan mijn lijstje staan. Ik zou het dan wel combineren met een spaans cursus. Spreek al een beetje spaans maar wil dat graag nog verbeteren. Verder dan ‘dit wil ik op korte termijn doen’ ben ik op dit moment nog niet. Heb jij al concrete plannen?
Ik ben van plan ca Juni naar Venezuela en Colombia te gaan voor ca 5 weken. Het kanaal klinkt ook interessant. Bovenaan mijn lijstje staan Angel Falls en Cartagena.
Ik ben trouwens een man van 43 jaar en ga altijd backpacken.
Misschien kunnen we samen een stuk reizen ?
Ik ben in eind mei in Panamá te vinden. Ga vanuit hier door naar Costa Rica, Nicaragua etc. naar México… Ik zoek ook nog iemand om een beetje de leukste plekjes van America Central af te reizen…
Sluit misschien niet helemaal aan bij ‘voorjaar’, maar ik doe toch een gooi: ik ga eind juli een week of vier rondtrekken door Panama, Costa Rica en Nicaragua - als er iemand is die aan wil haken: stuur even een berichtje!