Kasabaholo(kaassavegat)en Tammenga zijn volksbuurten.:cheer::
:cheer:ty
Van Kasabaholo weet ik dat het redeleijk veilig is. Tammenga ken Q niet zo goed.
Achter het vliegveld bij de Dhoekieweg zijn appartem:vak02:enten met airco en zwembad voorE50 per dag. Het heet Winnys!!
Ook Dawson aan de Coesewijnestraat (achter zwemvereniging Oase)is een goede optie
Groetjes en succes,Esperanza
In het centrum namelijk de Stoelmanstraat staat er een vakantiehuis veilige buurt contacten via Ann namelijk [EMAIL=“huisvestingsuriname@yahoo.com”]huisvestingsuriname@yahoo.com
Hallo Allemaal ,
ik heb de berichten gelezen, maar heb zelf een jaar aan de mangolaan gewoond . omgeving Charlesburg/Anniestraat.
Zelf heb ik nooit last gehad van rovers of inbraken.
vriendelijke buren . In de straat zelf heb je bijna 6 chineese winkels , taxi bedrijf en huisartsen. Het gaf mij een fijn gevoel om daar te wonen.
Woning was voorzien van internet wirreless en warm/koud water , Airco.
en goed beveligd.
was nergens bang voor.
zal ooit zeker terug gaan om daar te logeren.
:dag:
Het leven is als een wandeling in het bos. Je komt een tijger tegen en je rent weg, maar de tijger is sneller en eet je op. Je valt de tijger aan, maar bent kansloos. Een derde mogelijkheid is je betreedt de tijger met liefde tegemoet en gaat het dier spinnen als een kat.
In Amsterdam heb ik 5 lastige overvallers verjaagd in de late uren toen ik de trein naar Den Haag gemist had. Het beste is de tegenstanders inschatten en daarna aanvallen,als je een vechtsport achtergrond hebt. Aanvallen is meestal de beste verdediging. In de chaos trapte ik maar raak naar de tegenstanders. Gelukkig waren ze niet bewapend.
Ik kwam een tijger tegen in het bos en benaderde deze met veel liefde en toewijding.
Nu heb ik een arm en toen een ilusie minder.
Toch blijf ik op de zelfde voet doorgaan, geeft mij , ondanks al mijn naiviteit, het beste gevoel.
Maar…ik blijf op mijn hoede !
Goede buurten zijn een beetje in het noord, delen dichtbij het centrum.
Af te raden om ergens alleen in een appartement te zitten.
zoek je nog iets in en nabij het centrum, neem contact op info@stagehulpsuriname.com
Beste Yokouno,
Ik heb je mail inderdaad niet beantwoord.
Wat vermoz schreef wees op je hoede.
Het is ook geen optie om in een stagewoning te gaan zitten.
Het gaat erom dat je in een goed beveiligde woning woont, al huur je een bovenwoning zorg dat je achterramen waar er geen toezicht is ook beveiligd is.
Je kan gewoon een app.huren geen enkele probleem.Je huurt een woning en het moet aan jou eisen voldoen.
Zorg dat je maar een deur hoef te sluiten en de woning is beveiligd.
Geef mij een fijn gevoel dat ik van hier en daar kan lopen. En zorg dat de woningen niet te dicht op elkaar zijn zo dat je geen uitzicht hebt . Er moet leven in een buurt zijn. Nogmaals dat is mijn mening .
Groet Sharda