Veel plezier....Welkom thuis deel 5!!

hihihihi smakelijk Cyn ! Wat eet je ?

YEAHHHHH
DE PUBER HEEFT ZN THEORIE!!

Hoeveel fout niet belangrijk(6)je moet 44 goed hebben!!! Vanaf volgende week is het lessen, pfffff eindelijk!!!
Ik was mee en dat gaf meer rust, duidelijk

We gaan feesten hier, dus ik ben er ff niet vandaag
Tot morgen!!!
:wave:

YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH COOOOL EINDELIJK!!!
Wens hem veel succes en voor veel plezier met lessen!!!

@Beps: goed nieuws!! Nou feestze he!

@Beps: SUPER!!!

@Sev: Patat met frikandel :wink:

x

@ beppie: hartelijk gefeliciteerd!!!

@Beps: Gefeliciteerd !!! Feest er maar eens goed op los !!!

@Cyn: Smakelijk maar ondertussen heb je wss al gedaan :wink:

Haha ja ik was al klaar met eten! Zit nu ff helemaal alleen! Mijn collega/baas gaat volgende week naar een bruiloft op kreta, en nou moet ze nog even shoppen! Dus heb haar maar even weggestuurd!!

x

wauw!! vandaag 7 x efese en pamukkale verkocht. €€€€€€€€€€€€€€€
wat een heerlijk gevoel
vanochtend bewolkt maar nu warm en zonnig.
dames, het is echt ene slecht idee om als liefhebber van turkse mannen naar turkije te gaan, als je al een vriend heb. bloos. bloos. dat looppt maar heel de dag zonder t-shirt rond…

groetjes!!

@Bloem: go girl! Dat doe je goed! Enne wat betreft die mannen…kijken mag! Lekker van genieten dus!

Kus, Dia

BLOEMMIE!!! YOU GO GIRLLLL!!!
Spreek je snel

@Bloem: Super meissie!!! Verkoop je ook Turgutreis markt???

x

Waaahhhh ohw kwijl kwijl!!! Mannen met bloot bovenlichaam, als ze dan ook nog heerlijk gespierd zijn :stuck_out_tongue: WAAHHHHHHhhhhh
Ik wil ook weer naar Turkije!!! Maar zoals het er nu uit ziet, gaat ook 1 augustus niet door… Misschien ga ik met een vriendin nog een lastminute nemen,… maar ik moet eerst aan geld zien te komen (en ik heb er echt nog nooit financieel zo slecht voor gestaan :frowning: )

@Cyn, moet je voor ons ook ff kopen hoor, markt in Tur!! Wij willen ook, dus dan maar met elkaar denk ik zo!! Of kunnen we niet met de dolmus!! Vind ik ook prima nl, dus als dat kan, laat dan maar dus hihi

Die markt is op zaterdag… En met de dolmus is echt een klote stuk… Die excursie kost iets van 5 of 6 euro… en zet je netjes weer voor het hotel af!! Dus als je dat wil kan ik dat wel regelen, en anders gaan we dat op vrijdag nog wel even regelen!!

x

@Beppie:

PROFICIAT!!!
Dat is zeker een feestje waard :RockOn:

Ja de markt in Turgutreis is leuk! Zijn we vorig jaar ook geweest en gaan we in september ook weer lekker rondstruinen! Dus Cyn & Beps niet alles wegkapen voor m’n neus he!!

Oh helemaal vergeten: net terug uit de stad met een nieuwe zonnebril en twee leuke shirtjes een oogschaduw en lipgloss, leuk leuk leuk!!

MEIDEN !! Het is nu dat marjogege op tv komt !!!

Ohw nee dan heb ik het vast gemist!!! Maar ik ken het verhaal wel al :slight_smile:
Ze heeft het op de meeting ook verteld