Nou ik ga verhuizen van de 4de plek naar de 8ste denk ik want ineens zijn er een hoop mensen die nog tussen door gaan, kom er al weer 2 tegen, Turkijelover en LindaOzgur!!
![]()
Hey Beps niet zo zeuren hĆØā¦![]()
Kijk es goed, Von staat al helemaal niet op de lijst.
maar dat komt nog wel hihiā¦
O jee heb een verslaving erbijā¦
begint met een T en eindigt op⦠nee Turkije had ik alā¦
begint met een T en eidigt op aliha
Talihaās forum dus. Die kenden jullie al .
Neeeeeeeeeeeeee, ben zeker niet overgelopen.
Maar de vertaalpaginaās zijn daar wel errug leuk. ![]()
goed voor mān Turks uiteraard. Valt ook onder 'studerenātoch Marionā¦
JAJA mooi niet, dan moeten we je hier weer missen kan niet hoor VON!!
(en nee je staat er niet bij moet je snel regelen!)
Ik ga naar huis WEEKEND!!!
![]()
@Beps , Prettig weekend Beps, geniet ervan !! ![]()
Nee, WW blijft mān favoriet maar de vertalingverzoeken die daar staan zijn leuk om te doen en te lezen. :embarrese
Haha mān vriendin heeft vanavond een āblind dateā met een Turkse jongen in Amsterdam. Zenuwen zenuwen zenuwen ⦠bij haar dan he. Ik vind het alleen maar leuk leuk leuk. En nóg leuker om haar lekker nóg meer zenuwkriebels te laten krijgen hahahaha.
Yes en gelijk bovenaan:RockOn: :RockOn: :RockOn:
@Von: Jij overloper
neen hoor, ik zit ook soms op taliha of seni maar daar post ik niet zoveel als hier ! Is hier leukst ![]()
zeker weten hier is het het gezelligst. Op Taliha zie je heeeeeeeeeel vaak topics waar geeneens op gereageerd wordt. stom hoor. Nee geef mij WW en jullie maar !!
Jeetje wat een dag vandaag! Was echt een gekkenhuis op mān werk. Kon pas een half uur later naar huis dan normaal, maar heb nu wel lekker alles afgekregen. Nu een heerlijk rustig avondje want een avond stappen ga ik niet halen ben ik bangā¦
@Von: wel bij ons blijven hoor, we willen je niet missen!
**@Beps: we zijn gezakt in de lijst :sad: **
Kus, Dia
Wat rustig hier!
Weet je wat? Jullie mogen mij anders gerust uit het lijstje halen. Per slot van rekening ga ik dit jaar niet naar Turkije, alhoewel ik graag nog een paar dagen Istanbul zou willen doen. Maarja, wie weet?
Als jullie mij schrappen, komt het voor jullie allen wat dichterbij en lijkt het dat het sneller gaat!:whistle: :laugh: :yes:
Fijne avond nog en de groetjes van Roanna:wave:
@roanna: niemand word uit het lijstje gehaald ! tenzij de reis word geanuleerd !!! Jij telt even goed mee hier ook al ga je dit jaar mss niet naar Turkije, je bent even welkom !
@Von: ja idd, taliha gaat op sommige topics niet echt zo goed vooruit⦠Volgens mij zitten de meeste hier en op seni ā¦
@ Sevgilim: Oke, dat vind ik aardig van je.![]()
Voor zover, gaan onze 2 geboekte reizen van dit jaar door. Voor Portugal heb ik zelfs vorige week nog familie bijgeboekt, zodat we nu met zān 6sen gaan.
Groetjes Roanna⦠(Waar zijn ze allemaal?)
Idd rustig hier!
**@Roanna: lekker blijven staan hoor in het lijstje, maakt het uit waar je naartoe gaat! **
Ben best een beetje trots op mezelf nu, heb het volgehouden om een uur te fietsen op de hometrainer. Zat er daarna wel ff helemaal doorheen maar wel 500 calorieen verbrand, joepie!!
Kus, Dia
@Dia:
Je bent een kanjer!!! Heeft het fietsen al resultaat?
Ik moet ook zo een hometrainer ! Vroeger fietste ik alle dagen 14 km naar en terug van school, toen had het ook wel zijn effect !
@Marion: hihi thanx! Ik geloof dat ik wel iets begin af te vallen nu, ga weer richting mān oude gewicht en hopenlijk een beetje eronderā¦
haha sorry maar als ik jullie zo over afvallen zie praten⦠krijg ik allemaal honger hahahaha
x
Hehe Cyn ! Nou, ik laat je nog mƩƩr honger krijgen: er is bij mij al 5 kilo af :p:p:p afvallen, afvallen, afvallen ![]()
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh (wel super trouwens) Ik ga zo toch echt ff eten halen!!!
x