Veel plezier....Welkom thuis deel 5!!

Neen, het is nu, moet nog beginnen !

Weet je of het die van de klarinet is of van de bliksembaby ?

Geen van beide…wel van het wolkje!
Heb samen met man en dochter en Mar en haar man zitten kijken, vond het best spannend. Maar ik ben er tevreden over en moest wel ff slikken toen de foto van mijn moeder zo in beeld kwam. Het filmpje duurde 5 minuten, maar in werkelijkheid zijn ze van 10 tot 3 uur bezig geweest met filmen en zo. En wij maar vertellen. Maar het was erg leuk om een keer mee te maken en mijn vriendin/schoonzus en ik hebben eigenlijk een hele leuke dag gehad;. En dat allemaal door dat bijzondere wolkje!

iedereen alvast een prettig weekend. Ik ga morgen voor een lang weekend weg met een aantal clienten van mij n werk. We gaan naar Funpop, een festival speciaal voor mensen met een verstandelijke beperking. Doen jullie allemaal ff een schietgebedje voor een beetje mooi weer, de vooruitzichten zijn meer dan slecht helaas. Nou ja, we maken er wel wat van.

doei, gr. Marjan

hey Bloemmie…dat zijn de betere berichten meid!!! goed hoor. leuk dat je af en toe van je laat horen! Enne idd mannen (en dan met name Turken …mooi mooi mooi haha) +bloot bovenlijf , ff kijke kijke natuurlijk :embarrese . Liefs & succes

hey meiden trouwens, nog ‘laat’ op WW aanwezig. moet nog ff teruglezen hoor haha…:slight_smile:

Ehhhhhhhhhhhhhhhh heb iets gemist geloof ik. :confused:

@Rieneke . Wat is dat nou, ook 1 augustus gaat niet door??? :storm: slechte berichten. niet naar Turkije dat kan echt niet hoor !!! :slight_smile:

@Marjan:
Dacht er in het begin van de avond aan. Dat werd dus zappen vanaf 22.00 uur tussen Ned. 1 en 2. En ja hoor, tegelijkertijd met Nederland… Maar heb het gezien. Een bijzonder verhaal. Ook leuk om een gezicht bij de naam te hebben.

Heb nog steeeeeeeeeds wat gemist…Marjogge & op t.v. geweest , kom ik dan in de richting???

Pffffffffffffffffff wat een K…dag zeg . ivm examen van m’n cursus.

even verhaaltje geschreven in Verhalen…, hielp weer even om de dag toch nog goed af te sluiten haha (of de nieuwe dag goed te beginnen gezien de tijd …) , dusse voor de liefhebbers…

Nee heel waarschijnlijk gaat 1 augustus niet door… Hij was al verzet van 28 april naar 1 augustus, maar waarsch wordt dat em ook niet… 1 augustus kan ik nergens terecht…
Dus waarschijnlijk zet ik em om in oktober en heeeeeeeel misschien neem ik dan nog een last minute met een vriendin van me (die nog nooit echt in Turkije is geweest (ja 1 dag met een excursie) naar Alanya of iets dergelijks…nou ja we zien nog wel)

Wat lees ik nu, is Mar(Mierre11) weer thuis, en heeft ze zich niet eens gemeld??? Waar dient dit topic dan voor???

Mar Welkom Thuis. Heb je het naar je zin gehad, en hoe vond je Marmaris, en hebben jullie nog leuke dingen meegemaakt?? Loop al de hele week te bedenken hoe lang je ging, en of je al weer terug kan/zou zijn!!
Dikke knuf!!

Zo een lekker dagje alleen. Gister is er van vieren niet echt iets gekomen, en van tv kijken ook niet, maar verder wel een leuke avond gehad.
Straks weer lekker op de motor, puber pas volgende week vrijdag! Ohww ben zooo benieuwd hoe hij gaat hyperen!!
:wave:

Het lijstje maar weer even:

****:turkey: Hugo…20 mei…Gümbet:TURKEY: ***
*
*Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Marjogege…10 juni…Marmaris
Mar…10 juni…Marmaris
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
Jac…5 juli… Turgutreis
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
*
VEEL PLEZIER!!!

Goeiemorgen, i know, véél te lang geslapen maar ben nog moe, weet ik niet wat ik heb :frowning:

Zo, vandaag: regen regen regen komt met bakken uit de lucht en de bomen liggen hier bijna om van de wind !

Ja Sev hier ook!! Is echt depri-weer!! En ik wil zon, en genieten enzo!!
Nou dan maar eens kijken hoe motorrijden in de regen is

@Beppie:
Is lastig rijden in de regen als het hard regent, druppels op het scherm van de helm. Hetzelfde als regen op je bril…een stuk minder zicht. Geef mij dan maar de auto, even de ruitenwissers aan en je kan weer goed zien.

Hier is het weer ook niet best. Regen en wind. Heb net de parasol al uit de struiken moeten plukken, had hem vergeten binnen te halen. Hij wou proberen of ie kon vliegen. Niet dus!

bah bah wat een regen he.
Niks aanzeg. maar goed niks aan te doen he.
maar ik wil enkel maar zon nu.
Maar goed we kunnen enkel hopen.
Oke het is nu defenitief ik vertrek nu 7 juli ipv 5 juli naar turgutreis.VInd het wel jammer.
Groet jac

@Marion, ga het wel beleven, en als God me goed gezind is laat Hij het mss wel droog zijn die 2 uur(hopelijk!)

Heb net de voorlopige tijden gehaald, maar het klopt op de site van Transavia:laugh: 6.25 heen, 22.10 terug!! Wat een tijden!!! 8 Hele dagen genieten!!!

@Mar: hij moet wss eerst nog vlieglessen nemen die parasol van je :wink:

@beps: Hoe doe je dat als het regent ? Moet je telkens die regen wegvegen van je helm ? Er zit toch zo een plastiek voor je ogen om beter te kunnen rijden ?

Klopt, Sev, zo’n scherm in je helm. Geen idee hoe dat gaat met rijden, achterop ben ik er al niet echt blij mee dus!

Toen ik op de scooter van mn vriendje zat in Turkije had ik er ook zo een last mee van mn ogen, wind amai als je aan het rijden bent ! Echt niet normaal, kon ze gewoon niet openhouden ! Daarom dat hij altijd een zonnebril aanhad :wink:

@ Beppie:
Supertijden zeg!

@ Sev:
Zal hem vlieglessen laten nemen bij ons tapijtje!