Veel plezier....Welkom thuis deel 5!!

@Marion: je ging toch met die vriendin hé ? Is er toch iets waardoor ze heeft afgezegd ? Ik vind het héél spijtig voor je !

Hey Marion wat jammer!! Was zo leuk geweest nog zo’n snoepreisje, maar je staat toch wel al op de lijst?

He hallo allemaal,

Ik lees het zo allemaal terug maar ik heb echt een piepweek gehad.
Een woensdag belde het reisbureau op dat mijnvlucht naar turkije was geannuleerd en vertrek nu 2 dagen later dit in verband met het aantal teruglopende boekingen op turkije. Dus ik ga 7 juli ipv van 5 juli.
En toen ik dit door wou mailen naar turkije en belgie bleek dat mijn computer ook nog eens kapot was.
NOu echt lekker dus niet.
Maar goed ik heb en nieuwe computer dus dat is ook weer opgelost maar dit was echt niet leuk.

Nou de groetjes

@mar: He wat balen zeg!!! Heel jammer!!

@Jac: Ik hoor het de laatste tijd ook steeds vaker dat er vluchten worden geannuleerd. Krijg je nog iets van een vergoeding?? Anders moet je gewoon zeggen dat je extra vrij moest nemen…

x

Mijn vriendin gaat nu niet en ging eigenlijk voor haar (heb natuurlijk ook geen hekel aan een snoepreisje). Vond het zo sneu dat ze nu overal alleen voor staat omdat haar relatie vorig jaar verbroken was.

Was al weer zo lang geleden dat hij er was …

**Jacquelientje…2 juni…Alanya

**Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet

Marjogege…10 juni…Marmaris
Mar…10 juni…Marmaris
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side

Een leuke drukke dag geweest vandaag!

De kleine had een voetbaltoernooi vandaag dus vanmorgen moesten we al vroeg op pad. Want als zijn grootste supporter ga je natuurlijk mee. Ze mochten zelfs spelen in een echt stadion. Gaf ze blijkbaar extra power want ze speelden super vandaag. Werden ook nog eerste van de poule en gingen dus met de beker naar huis, vrolijk zingend met zijn allen.
We are the champions :banana:

Waren dus meteen goed in de stemming voor het volgende feestje want mijn schoonvader werd 70. Heerlijk in het zonnetje gezeten en lekker gegeten met zijn allen.

Hoi cyn,

Ja ik krijg een veregoeding van 25 euro en ik mag een dag langer blijven.

groet

**@Jac: balen zeg dat het ineens weer verandert is. Maar je mag een dag langer blijven, da’s dan wel weer lekker natuurlijk. **

@Marion: jammer hoor dat het nu niet doorgaat…Wees maar trots op je zoontje, straks wordt 'ie nog een beroemde voetballer joh :slight_smile:

Toch nog lekker weer hier. Ze hadden gezegd dat het minder werd maar ga zo lekker een kop koffie drinken in het zonnetje! Heb trouwens gister nog een bikini erbij gekocht. Zonder te passen en voor maar 9 Euro, en hij is leuk!!!

Kus, Dia

@Dia:
Dat denkt hij zelf wel ja, gaat bij Ajax als hij groot is, laat hem nog maar lekker even dromen :wink:

Had gisteren ook nog schoenen gekocht (liep te wankel op de schoenen die ik op internet besteld had), bruin met 2 dunne bandjes over de voet en om de enkel. Sinds jaren ook weer eens een keer met een hoge hak.

@allemaal:
Wat betreft de vakantie. Vind het ontzettend jammer dat het niet doorgaat. Heeft toch nog 1 voordeel…pas over even wel beter in mijn bikini :wink:

O heerlijk
ik sta op de 1e plaats. We zijn al echt aan het aftellen.
Verwacht deze week de tickets maar weet de vliegtijden al.
We vliegen met Arkefly en tijd op heenreis 2 juni is 17.45 uur
en terugreis 10 juni om 23.00 uur.

Het zijn redelijke tijden.
Maar ja belangrijkste is we gaan lekker op vakantie naar de zon.:wave:

gr Jacqueline

Mensen, ik heb bij verhalen, verhalen… even mijn belevenissen met de gandarma opgetekend. Dus als jullie zin hebben in een leuk verhaal raad ik je aan het even te lezen.

Veel liefs, Fransijn

**@Marion: ach lekker laten dromen! Je nieuwe schoenen klinken erg leuk. Doe je ze binnenkort aan op een stapavondje of beachparty, dan kan ik ze meteen ff zien :wink: **

**@Jaquelientje: ja super, je staat lekker eerste! Wie weet zien we elkaar nog wel in Alanya, heb alleen geen idee hoe je eruit ziet :smiley: **

Kus, Dia

Wij gaan naar Elysee Garden. Dat ligt dichtbij het Cleopatrastrand.

Ik zie er gewoon uit haha… Kort donker haar, normaal postuur en 42 jaar.
Heb er echt al zin. Zodra we die ene bocht omgaan en dan Alanya zien liggen dan is alles goed…
Lekker uitrusten en zonnen. Heerlijk

gr Jacqueline

Een vriendin van me werkt als stewardess voor Arkefly :slight_smile: Maar ik geloof niet dat ze op die vlucht zit :wink: Zou ook wel heeeeel toevallig zijn geweest…

Jacqueline onwijs veel plezier alvast! Ben jaloers! :smiley:

@Dia:
tuurlijk ga ik mijn nieuwe schoenen showen als we weer gaan dansen.

Veel plezier jacqueline, lekker genieten!! Zoals altijd in Turkije.
Grappig volgens mij is DE BOCHT VAN ALANYA algemeen bekend.
Ben er ook wel een keer geweest, heel herkenbaar en iedereen schrijft over ‘De bocht’.

Oh, net heerlijk Turkse pizza gehaald bij (logisch) de Turk bij het station. Kwam terug v.h. praktijkweekend en had zo’n trek. Bah, alles is dicht dacht ik. Maar daar was m’n redding …‘Deniz’ bakkerij, turkse specialiteiten.
Tuurlijk, alles is dicht en dan is de Turk open.
lekker Turks praten daar natuurlijk, Turken daar weer in een deuk haha. Gratis Ayran mee met de pizza, altijd lekker. Wat smaakte dat zeg. Weer ff in Turkiye…
Wat zijn het ook geweldig aardige mensen die Turken.
Stond even met de verkoper te praten. Komt uit Adena. Nederland cok güzel / heel mooi. Maar : mist z’n land nog elke dag.
Ik ook zei ik. Niet te vergelijken natuurlijk maar je had hem moeten zien.
Geweldig.
Maar maakt me ook weer bang.
Stél dát m’n vriend hier ooit komt,kan ik en Nederland hem nooit bieden wat Turkije biedt en wat hij daar gewend is.
En hij zal z’n land altijd missen.

Von hou op … ik ga wel naar het Verhalentopic, krijg schrijfvingers haha:wink:

@Jaquelientje: naar dat hotel hebben wij ook nog gekeken, grappig! Nou ik zal naar je uitkijken :slight_smile:

**@Marion: ben benieuwd! Deze week vast wel weer een avondje dansen en sjansen :wink: **

**@Von: heerlijk he dat Turkse eten! **

**Wij zijn vaak 's avonds aangekomen in Alanya, en op een gegeven moment zie je dan de burcht helemaal verlicht, krijg dan altijd helemaal de kriebels! **

Kus, Dia

@Von:
Is ook toevallig, was vanavond ook even in Turkse sferen. Lekker Döner kebab gegeten. Altijd leuk met die kleine, bij alles wat de ober komt brengen zegt hij teşekkür ederim, ober verbaast kijken. Ja ik kan ook een beetje turks praten, was al heel vaak in Turkije op vakantie.