Veel plezier....Welkom thuis deel 5!!

Haha leuk is dat hè. Vooral als zo’n kleintje dan wat Turkse woorden brabbelt,vinden ze ook erg leuk :love:

Ohw wat super schattig!! Hihi!

Is echt leuk!! Mijn nichtjes waren ook heeeel jong toen ze gingen, en het eerste wat ze kenden was(in het turks!): wilt u met uw handen van mij afblijven!!!(hahaha) Mooie meiden van 5 en 7(ong) hoog blond en daar kun je niet vanaf blijven als turk! En ze vonden dat verschrikkelijk!!! Maar de gezichten van de turken was onbetaalbaar!!!

@Rien: kom jij ook op turkije-pagina met je kelebek-naam?? Of is dat een ander??

Waarom hebben we geen stapavond gehad?? Wil van de week nog wel een avond weg met elkaar hoor meiden!!!(hihi)
:wave:

Turkije-pagina? Volgens mij ben ik dat niet…
Ik kom alleen hier, sta wel ingeschreven bij Taliha-forum.
Maar kan wel zijn dat ik me gewoon heb ingeschreven… Maar ik laat er geen berichten achter, zal eens kijken of ik dat ben

Hoe werkt die site??? Waar moet je je inloggen dan?
Ben wel eens op die site geweest, maar was gewoon om info te zoeken.
Kan je daar ook forummen?? (Blont)

@Rien: Nee is eigenlijk een BUT-site, maar ik lees hier alles wat los en vast zit dus. Vanwege het vervelen dus eigenlijk zeg maar(hihi) Zag daar een Klelebek, dus moest meteen aan jou denken natuurlijk!! je kan als je leest ergens onderaan reageren en daar ook jezelf inschrijven geloof ik(heb ik jaren geleden al gedaan, weet het niet echt meer niet blond)

@Marion: wat schattig!!

@Annemiek: ik ga mee hoor, heb ontzettend veel zin in een avondje stappen, dan kunnen we meteen Marions nieuwe schoenen zien :slight_smile:

Kus, Dia

@Dia: TOPPIE!!! Morgenavond dan?? Lijkt me gezelli!! Kan Rien ff het tapijtje reserveren, helemaal goed. Marion, schoenen klaar zetten dus!!!

Deal! Zal vast gaan bedenken wat ik aan ga doen.

@Rien: kunnen we morgen meevliegen?

Check! Tapijtje gereserveerd voor morgen!
Ik ga ook even nadenken wat aan te trekken! :wink:

Ze staan al in de startblokken :wink:

Ik heb vrijdag nieuwe kleren gescoord, helemaal goed!! iedereen zei het weekend dat ze top waren.
Tot morgenavond in the flesh zeg dan maar(hihi)

@Beppie . Leuk zo’n kruisje Bep…maar je hebt genoeg tijd om uit te vinden hoe het ook weer moest toch…Kostte mij vorige keer ook bijna een dag. Dus daarmee zal je maandag wel snel voorbij gaan.

O ja, als je je verveelt : onze Hans heeft echt leuke (korte) verhalen op WW staan. En ook Fransijn in Verhalentopic.
Schrijf anders nog een gedichtje altijd leuk tijdverdrijf.

Ooooooooooo heb je mij weer met m’n verhalen en gedichten hihi Ik mag vast niet mee stappen…

Shit, las m’n vriendin iets leuks op Internet. Concert van Gokhan Ozen in Duitsland. Jammer genoeg toch best wel ver weg zag ik. Maar was voor 17 euro zeker niet duur. En dan ben je echt zeker van een Turks feest.
Hmmmmmmmmm misschien bedenken we ons nog wel een gaan we toch nog heen, ff weekendje van maken altijd leuk.

@Von, heb het al door!! Het moet natuurlijk op internet staan, en dat kan niet, dus het gaat niet!! Probleem opgelost!

Dikke 10 Beppie!

JAHA ik is goed bezig vandaag!! Maar ik ben ook een toppertje(:laugh:)

ZEKER WETEN!!!

Ik had gister een rok aan, voor het eerst in mijn leven zowat! Kreeg ook alleen maar leuke reactie’s!!

x

Dus voor stappen morgen een rokje aan, Cyn? :wink:
Trek ik ook wel een rokje aan :slight_smile: