Veel plezier....Welkom thuis deel 5!!

Gewoon je totale aantal! Echt niet normaal!!!

x

Cyn, Schat, KALENDER!!! En de meeste dingen zijn al gezet dus kan je geen extra punten voor krijgen!!
Go find them!!

@Marion, was weer kicken, lekker verstand op nul, draaien, sturen enzo!! ZALIG!!! Was natuurlijk eerst genoeg comotie om die brand hier in het dorp op het industrieterrein, pal ervoor ligt de rijschool, alles afgesloten kon er dus niet heen. Uiteindelijk alles goed gekomen.

:wave:

@Beps: Ik weet wel van de kalender… Maar zoooveel punten is toch niet meer normaal!!

Die brand was bij een sausfabriek ofzo toch?? Hebben jullie er verder geen last van… Stank e.d.?

x

@Cyn: paar keer meegespeeld met de loterij en gewonnen ! Maar de laatste tijd lukt het niet meer, Rien wint ze altijd nu :frowning: Je moet eens kijken onder previous lottery winners :wink:

@Beppie:
Oh ja, hoorde het op het nieuws vanmorgen van die brand maar had niet zo snel in de gaten dat het bij jullie in het dorp was, muts die ik ben.
Geloof direct dat het weer kicken was, HET weer voor een motorritje momenteel. Ben je deze keer overeind kunnen blijven?

@Marion: wat was kicken, die brand of het motorrijden :wink:

Haha sorry ben een beetje een pest-bui aan het krijgen… Werd net gebeld door een “klant” die een reis voor gisteren wilde reserveren… En ik met me stomme kop er nog tegenin gaan dat dat toch echt niet mogelijk was!!

Was het me vader!! Sukkel!.

x

@Cyn:
voor Beppie het motorrijden!
En tja, er zijn ook veel brandweermannen die kicken op een flinke brand zodra ze weten dat er geen slachtoffers zijn.

Waaaaaaaaaah, ben net een kreeft !!! :jeez:

Hahahaha van het zonnetje sev???

Het is hier stil, als jullie nou allemaal ff naar mij toe komen, dan trakteer ik op een ijsje!!

x

Cyn:Kom maar op, lekker!!!

@Marion, ja, ik stond in de keuken en dacht dat er regen aan kwam, was het de rookwolk van die brand!! Zo zeg das hevig!! Het is hemelsbreed hier ong 4 kilometer vandaan, nou echt heftig!!
Ja heb de glimmende kant boven gehouden. 2 Weken geleden had ik alleen les, en toen ben ik wel gevallen, maar heb ook goed geleerd met trekkende motor te rijden. Nu is het vallen gedaan denk ik!! Snap en voel het beter aan!! Blijft KICKEN!!!

@Beppie:
Is een heel naar gezicht, weet ik. Een aantal jaren geleden stond er een heel groot varkensbedrijf hier in het dorp in brand. Denk anderhalve kilometer hier vandaan. Kijken er van hieruit op. De rillingen lopen je over de rug want je weet gewoon dat op dat moment heel veel dieren levend verbranden.

@Mar: Oeh dat lijkt me zeker wel heftig inderdaad!! Bij ons is een paar jaar geleden ook een mega pand in rook opgegaan… Geen gewonden en ook geen doden of iets dergelijks!! Was toen een jaar of 13, en vond het toen helemaal geweldig!!! Maar bij die dieren lijkt me inderdaad echt vreselijk!!

x

@Cyn:
Heb het vroeger als klein kind ook eens gezien. Moesten daar langs op weg naar huis. Het krijsen van die dieren gaat door merg en been. Schemerde al en de kindjes stonden huilend buiten in hun pyama. Kan het beeld nog oproepen zo’n indruk heeft het toen gemaakt.

he bah mar!!! Wat een naar beeld moet dat zijn!!! Krijg het er helemaal koud van!!

x

he bah, is idd mega erg dus!!! Nou hier gelukkig niet!!
Laat dat beeld maar weg, Marion, er was niemand gewond voor zover ik weet

**Hé meiden hoe is het met iedereen? Jee ik sta derde in het lijstje, heerlijk! Ow ik heb zo’n zin om te gaan! Vanmiddag naar het gemeentehuis geweest voor m’n paspoort, zaten ze dicht, grrr! Verder nog nieuwe schoenen gekocht, espadrilles met allemaal glittertjes erop, superleuk! Dus ben bijna klaar voor vertrek :banana: **

Allemaal een fijn weekend!

Kus, Dia

Nou, Diamond, ik heb ook geshopt, een capribroek met een heel leuk setje shirt-vest erop! En een zomerjurk(de enige tijd van het jaar dat ik een jurk draag! En als jij drie staat, sta ik VIER YEAHHH!!! Over 4 weken zijn we er al!!

Vandaag een rustig dagje, geloof dat ik met de puber naar Bataviastad moet voor broeken, al zei hij gisteravond dat hij het nog ging redden!
Ach ik zie wel, alleen nog voor mama-dag iets en klaar!

Nou Beppie, je blijft op de 4e plaats staan want mijn snoepreisje gaat NIET door :no: :sad:

ach Marrie, waarom niet?? Ik sta mn plek met liefde af aan Diamond hoor!!
Vertel…

@Marion: wat jammer dat het toch niet door gaat. Is het nu helemaal zeker dan?

X Dia