Veel plezier....Welkom thuis deel 5!!

Ooh echt? Zo bijdehand? Nou als ze dat bij mij doen, ga ik haar wel ff testen… Ben er niet zo heel bang voor!

hehe maar ik heb zoiezo al niet graag mn kop op internet…

@Sev: Haha ik ook niet, maar vind het wel grappig!!

x

Ik houd niet op papier, dus heb ook heeeeeel weinig foto’s En ben dus blij met het digitale tijdperk want nu zijn er een paar foto’s van me!!
hihi

WHAHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa, haha maar toch vind ik dat ouderwetse fototoestel mooiere foto’s maken!!
x

nou, ik plak ook niet echt heel mooi op papier, schaam me altijd dood als ik mijn eigen foto’s zie !

Haha… sorry maar ik vind het altijd wel cool om op de foto te gaan!!!

x

Ik heb samen met mn vriendinnengroep (nog van de Middelbare school zelfs!) een site. Hier staan altijd foto;s op van het uitgaan ed. Echt heel leuk, nemen we met uitgaan fototoestel mee en dan zetten we die foto;s op die site (die site is dus door mij ontworpen :p)

IK NIET ! Er is altijd wel iets aan mezelf waaraan ik me erger… Mn haar is niet goed, mn kin, mn buik… pfff en zo is er altijd wel iets :s

voel me echt vreselijk dat ik jullie niet bij kan houden, maar wilde eventjes zeggen dat het goed gaat. ik heb werk en een appartementje. mocht je me zoeken, ik zit bij Tu-tur in gumbet, blond haar en alle excursies bij MIJ komen boeken als je in de buurt bent!!!

met TD is het af en aan, de ene dag is helemaal super en de andere hardstikke shit…zoals vandaag. hij is vertrokken en ik heb geen idee wanneer ik hem weer zie en waarom, maar hij zei wel dat ie van me houdt…tja…nou ja, het gaat om mijn leven en dat is nu redelijk stabiel hier. heb onderhandelt en heb nu een vaste wasserete en een vast internetcafe!! joepie!!

groetjes!!

Hey bloemieeeee ! Leuk te horen dat het goed met je gaat , enneuh, geen paniek, als je thuisbent kan je alles nog nalezen, wss zitten we dan wellicht aan een deel 10 :wink: maar ze blijven erop staan , hihihi :stuck_out_tongue:

Hoi allemaal,

Zoals de meesten weten ben ik zondagavond thuis gekomen en gelijk een keidrukke week ingegaan.
Heb nog nauwelijks tijd gehad hier te komen.
Bijbaan, EHBO-cursus, Kanjer training (Dat is een cursus om problemen in je groep of op school op te lossen, m.b.t. “lastige” kinderen).
Vanmiddag weer invallen bij de gymlessen.
Nou ik heb het geweten dat ik weer terug ben in Nederland.
Zal blij zijn als het 11 juli is.
Hoop volgende week weer meer te posten.

Ik denk wel aan jullie hoor!!!

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Fransijn, we missen je wel hoor, jij kan altijd alles zo even terug to basic neerzetten waardoor we weer weten wat er ook alweer allemaal speelt!! Geniet van je vrije weekend, en ik hoop met mooi weer(hebben wij het ook hihi)
:wave:

Beps hoe was het motorrijden??? Weer lekker de buurt onveilig gemaakt?

@Bloem: ik kom zeker bij je boeken hoor meid!!!

x

Hallo meisjes,
Tis idd niet bij te lezen als je ff een dag of 2 niet kijkt! Maar ik zal jullie ook even bijpraten. Mar en haar man zitten nu in Marmaris in ons apt. en ze hebben het leuk. Alleen kreeg ik vanmorgen een sms waarin stond dat het regent…! Jammer hoor, maar het schijnt dat het vanaf vanmiddag weer beter wordt dus dat hoop ik dan maar van harte.
Verder wil ik toch even laten weten dat donderdag 18 mei in het programma Wonderen bestaan (KRO ned. 1 ong. 22.00 uur), mijn schoonzus en ik te zien zijn. Dus als jullie willen weten hoe ik eruit zie, kijken dan maar. Weet je meteen wat voor een wonder wij beleefd hebben!
Ben de hele week al vrij geweest, alleen vanavond 1 dienst, weekend weer vrij. Ook weleens lekker hoor en het was zulk mooi weer, dus das extra fijn.
Iedereen alvast een prettig weekend, moeders een fijne moederdag en tot kijk maar weer.

Doei, gr. Marjan

@Marjan: Ik ga zeker kijken volgende week donderdag!!! Ben benieuwd!!

x

@Marjan:
Dacht er toevallig gisteren aan toen ik het programma in de gids zag staan, ga zeker kijken.

Dacht er deze week ook aan wanneer dat programma zou komen, Je belgische fan kijkt zeker ook !

Sev: Hoe kom jij in godsnaam aan zoveel punten!!?!?!?!?1

Ik heb ze de laatste dagen nog niet op de bank gezet :stuck_out_tongue: zijn het die die je bedoeld of die vanop de bank?