Veel plezier....Welkom thuis deel 5!!

ZON ZON ZON!!! En heeeeerlijke temperaturen!! Wel 25 graden en heerlijk genieten(ALS JE VRIJ BENT!!!)
Als je zoals ik de hele dag naar buiten kan kijken, maar niet naar buiten kan, dan is het ook niet leuk!!

@Diamond geniet van je dagje voorbruinen(ik zal wel weer onder de bank moeten)

@Sev, jij gaat klussen toch!

@Cyn: Werk ze, spreek je vast nog wel

@Rien: Studeer ze!!

We blijven hopen op een wonder!!
:wave: :frowning:

Ja ok, ik ga klussen, maar toch liever met een beetje zon zodat ik de voordeur kan openzetten :smiley:

Goede morgen meiden,

Dacht zal eens even stout doen en ff internetten op het werk. Heb namelijk goed nieuws. Mag naar Turkije met mijn vriendin en kind!!! Nu maar hopen dat mijn vriendin het aandurft om te gaan nu haar moeder nog in het ziekenhuis ligt (of de verzorging van haar moeder geregeld kan krijgen als ze dan al uit het ziekenhuis mocht zijn). Gaat wel goed met haar moeder nu dus klein beetje hoop heb ik wel.
Gaat het door dan zit ik al over ANDERHALVE WEEK in :turkey:

Dus Diamond ik ben vandaag ook (alweer) zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk…

@Beppie:
Hoest met poessie?

@Mar: Proficiat meid ! Hoop echt dat het doorgaat maar ik heb er een goed gevoel bij dat je zeker nog zal vertrekken ! wihiiiiiiiiiiiii naar waar ga je dan ?

Weet het nog niet. Zouden in de eerste instantie naar Kemer gaan, konden dan meteen kennissen opzoeken. Uit het laatste telefoongesprek heb ik begrepen dat zij momenteel in Kazachstan zitten. Heel jammer…had ze graag weer gezien. Alles is dus mogelijk…we zien wel waar het vliegtuig ons brengen zal, maakt me niet uit.
Als het maar naar Turkije is :RockOn:

KIJK MARRIE!!! We duimen dat het gaat lukken!! Kom ik wel ineens een hele plek lager in de lijst maar dat maakt niet uit hoor, voor jou GRAAG!!!
De lijst waar isdie ook al weer??

Poessie lees eStore please
:wave: :S

Jacquelientje…2 juni…Alanya

Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Marjogege…10 juni…Marmaris
Mar…10 juni…Marmaris
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side

Als Marion ertussen komt maakt het me niet uit, want ik blijf in de top 5!!! HIHIHIHI GO MARION!!!
:wave: :frowning:

@Mar: Hoop zo voor je dat het lukt!!!

@Beps: goeiemorgen!!! Heb gister maar tot 23.00 uur met yas gesproken dus het valt nog mee :wink:

@llemaal: Ben op zich wel bijna weer helemaal de oude!! Mijn mond doet weer helemaal zijn werk, en kan dus weer lachen… Nu die schijtverkoudheid er nog uit, en dan is alles weer goed!!

@Sev: Ja, in Nederland schijnt het zonnetje nog heerlijk! Ik hoorde dat het bij een vriend van mij, nu 29.8 graden was in de zon in de tuin…

Vanavond weer temptation!!

X

Jemmig hoevaak komt die ellende??? Ze doen het wel, ze doen het niet, GRRRRR

Nou ik ga het allemaal morgen wel weer horen dan

Het is errrrug stil hier!! Zo druk als we het gister gehad hebben, zeker met het strandbezoek van Rien, Von, Marion en ik, zo stil is het nu dan!!
IEDEREEN ???

Die ellende komt 2 keer per week… In Nederland op de maandag en de woensdag, in België de dinsdag en de donderdag!!! Dus eigenlijk 4 dagen, aangezien Sev ook bij ons hoort!!! :wink:

Wordt moe van mezelf… Loop te hoesten als een zieke hond… Voelt niet lekker maar ja…

x

ok, maar de afleveringen van Sev, en van ons zijn dezelfde toch, man, ik moet er niet aan denken, 4 dagen ellende(hihi)

Haha ja die afleveringen zijn wel hetzelfde! Lijkt mij wel heerlijk hoor 4 dagen temptation!!!

x

nou nee laat maar, 4 dagen weet ik veel,
zonnn JAHHH
zeeeee JAHHH

maar Temptation NEEEEHEEE!!!

@Beppie:
Moet er ook niet meer aan denken. Houd het lekker bij Temptation kijken :wink:

Of onze eigen ‘virtuele’ temptation maken!!! Was veel leuker eigenlijk! Dingen doen die je eigenlijk weer niet doet!! HIHAHIHAHIHA
:wave: :frowning: :slight_smile:

hallllllllllllo meiden. hoe isssssssssssie. hier wel okey. het weer nu ooooook. ben al een beetje verkleurd. yoepie. het was wel wennen om in frankrijk te zijn. maar het lukt al eeen beetje. mis turkije wel hooooooooooooor. maar ja heel misschien in oktober naaaaaaaaar bodrum.

julllllllllie hebbeb wel veeeeeeeeel geklets hoor. hihhhihih maaaarja mak niet uit hoooooooooor.

groetjes van besmile

Hey meid! Fijn dat het al een beetje went daar!!! Ja we praten veeeeel te veeeeel met elkaar, maar wel erg gezellig hoor!!! Nou succes!

x

hey (Be)Smily…leven als een God in Frankrijk?? offe moet er hard gewerkt worden op stage???
Leuk dat je even komt buurten op WW, zoals je ziet: gezellige boel nog.
en dan heb je ze nog niet meegemaakt op Estore,…:jeez: XXX

@Cyn…sorry hoor maar hoe heb je het in vredesnaam voor elkaar gekregen met dit weer snotverkouden te zijn??? of zo’n last van hooikoorts??
Snotterse enne beterschap.