Veel plezier....Welkom thuis deel 5!!

@Besmile:
Fijn te horen dat je al een beetje begint te wennen daar. En ja, er gaat niets boven Turkije…;)…maar daar mag je in oktober heen. Geniet eerst maar even van Frankrijk want dat heeft ook zijn mooie kanten.
A bientôt!

**@Marion: wat gaaf dat de vakantie nu misschien toch doorgaat. Echt super!! **

**@Besmile: hé leuk dat je ff van je laat horen! Veel plezier daar en hopenlijk ga je in oktober lekker naar Bodum! **

@Sev: volgens mij wordt het weer hier in Nederland vanaf het weekend ook weer minder. Ben je nog een beetje opgeschoten met klussen?

Kus, Dia

Ps. vanavond weer een stapavondje want dan ga ik meeeeeeeeee!

Na Temptation Island sta ik kant en klaar :wink:, verheug me erop. Waar gaat de reis vanavond naar toe?

**Het maakt mij niet uit, zolang er maar drank, muziek en mooie mannen zijn :banana: **

ik moet vanavond ergens heen ofzo, maar maar niet stappen, ben niet zo gezellig dus
Tot morgen ofzo
:frowning: :wave:

@Beppie. Veel sterkte meid. We leven met jullie mee:sad:

@Beppie: sterkte meid !

@Dia: ben gestopt met klussen op de middag ! Onze grijze vloer werd wit en aangezien zondag moederdag is, had mn ma liever dat het nog wat proper lag, volgende week begin ik weer. Heb ondertussen het gras bij mn oma gaan afdoen, die is op reis, en mn ma zei zo dat ze iemand zocht om haar gras af te doen tegen dat ze terug kwam en dat ze zou betalen maar dat ze het aan mn zus zou vragen. Heb ik vlug gezegd dat ik het wou doen :smiley: alle kleine beetjes euro helpen om weer een reisje te maken en naar mn vriend toe te gaan joehoeeee :smiley:

@Von: Het is hooikoorts denk ik zomaar! En anders weet ik het ook niet!!

Kwam gister in mijn kamer, en het is daar gewoon 28 graden!! Poeh en toen ik ging slapen was het nog zo warm… Dreef dus letterlijk mijn bed uit!!

x

Hier is het zonnetje er ook weer doorgekomen ! Ga zo meteen mn boek verder gaan lezen buiten :smiley:

Zal ik je temptation ff verklappen haha

x

@Cyn: Bij mij in de slaapkamer ook, maar ik heb airco!!! Voor hubbie als hij nacht heeft, maar ik maak er natuurlijk ook dapper gebruik van op dit soort dagen(hihi)

@Sev: Geniet maar lekker! Welk boek lees je??

Zit op mn werk, een beetje te niksen, waardoor ik weer veel te veel pieker. Alles komt wel goed(vanavond 20.30 moeten we er zijn) en dan mogen we gaan verwerken zeg maar.
Gelukkig morgen MOTORRIJDEN!!!

:sad:

ooooooo jaaaaaaa, als ik héél moe ben hoef ik geen moeite te doen om wakker te blijven :wink:

@Beps: Ben dus begonnen aan een van die zoveel boeken die ik heb meegedaan van dat boekenfestijn. Ben eventjes ander genre aan het lezen, fictie, Waar is mijn dochter ? over iemand die haar dochtertje is kwijtgespeeld op het strand en 14 jaar later krijgt ze vreemde emails van iemand die mogelijk weet waar haar dochter zou zijn… Héééééél spannend !

Verder heb ik deze boeken nog meegebracht (allemaal boeken van andere culturen, lees ik liefst en ze zijn waargebeurd)

• De naakte bruid
  • Geheim geweld
  • dochters van het zand

iemand die het boek kent: De Muze van Bagdad ? Had ik bijna mee maar het was een dik boek en moest toch een keuze maken in mn aankoop… Voor de volgende keer dan maar :stuck_out_tongue:

Beps, héél véél sterkte toegewenst vandaag ! Niet te veel piekeren meid anders maak je jezelf kapot maar ik weet dat het gemakkelijker gezegd is dan gedaan ! Als er iets is zijn we er voor je, dikke kus X

Zooo Sev, kan je nog ff vooruit dus. Lezen in de zon, das zooo lekker!!! Mag ik ook altijd graag doen, zeker op vakantie, maar dan lees ik die flutromans, want dan hoef je je gedachten er niet bij te houden dan!! Ook errug ontspannend!
:sad:

@Sev:
Heb geheim geweld afgelopen week gelezen :smiley:

En mar ? Mooi boek? Ga na dit boek dat ik nu lees wss eerst ‘De naakte bruid lezen’ en dan wss geheim geweld en dan dochters van het zand :smiley: ahja, kan ook nog gemixt worden hoor, maar mn boek nu is al aan de helft !!

ben benieuwd mss ook maar eens iets scoren voor de vakantie dan!

Die boeken kom je echt niet aan toe hoor daar!! Ik zal je ff flink lastigvallen daar! Haha nee hoor, ga jij maar lekker lezen, dan gaan Linda en ik wel slapen ofzo!!

x

Nou, als je leuke titels wilt dan heb ik een boekenkast vol ! :smiley: Vol met aanraders :stuck_out_tongue: