Veel plezier....Welkom thuis deel 5!!

Heeee Marrie
Ga je ook mee stappen, ik heb de zakken al aardig vol heb besloten helemaal door het lint te gaan vanavond

Wat drikn je, ze zitten allemaal in de eStore-disco
Laterzz

Kreeg net champagne van een lekker ding.

Ach die is vast heeeeeeel lief;)

Zeker weten! Is een toppertje.

**@Marion: ja ik zag jullie net wel op dat bankje zitten hoor! **

Meiden, help me:

Ofwel in Juni voor 4 dagen naar mn vriend toe…
Owel in Oktober voor 8 dagen naar mn vriend toe voor dezelfde prijs als die 4 dagen in Juni (mss nog iets goedkoper)???

Als ik half juni ga, zie ik hem binnen anderhalve maand terug, niet zoooo lang meer dus als je weet dat ik nu al 4 maanden wacht…
Als ik in Oktober ga, heb ik hem ondertussen al bijna 3 maanden moeten missen en kan ik er weer tegenaan om mss met kerst te gaan…

Nou, wat kiezen jullie, aangezien ik héél hard voor mn centjes moet werken, kies ik best maar tussen deze twee !

Ook dit nog: nu is hij aan het werk, in oktober hebben we alle tijd voor ons tweetjes…

Zou voor oktober gaan meissie. Moet je wel langer wachten maar dan heb je ook echt tijd voor elkaar als hij vrij is.

Ja lekker knus he? En slijmen dat hij kan. Wat een cassanova.

Ik zou ook voor oktober gaan. Moet je wel even wat langer wachten, maa rheb je uiteindelijk toch meer aan. Tijd samen en ook nog het dubbele!

Oktober!!!

@Sev: ik kan het me voorstellen dat je hem het liefst zo snel mogelijk wilt zien, maar denk dat jullie er allebei in oktober meer aan hebben…

**@Marion: ach lekker van genieten, altijd lekker voor je ego! Dus laat maar lekker slijmen :smiley: **

Marion, ik lig op dat bankje te slapen, mutsje!!! Nou ik ga wel verderop liggen, tot morgen!!!
:wave: :frowning:

Nou, mijn voorkeur gaat ook meer uit naar Oktober, maar dacht zo dat ik slecht was als ik in juni of zo niet zou gaan… Ik zou niets liever willen door naar hem toe te gaan maar het leven hier in België staat ook niet stil en met mijn weekendjob alleen red ik het niet momenteel om nu én en in oktober te gaan… Mn vriend verstaat me ook wel dat ik niet iedere maand kan gaan. Maar als ik mn vriendin hoor, die gaat echt bijna iedere 2 maand, heeft geen job en zou niet weten hoe zij dat doet om dat geld telkens bijeen te krijgen… Alleen, ik wil niet aan mn spaargeld komen omdat ik vind dat dit iets is voor later…

En ja Diamond zoals je zegt zullen we er beiden meer aan hebben in oktober. Hijzelf wil ook naar een streek gaan waar hij niemand kent zodat we lekker alleen gelaten worden… En ik vertrek ook niet graag holderdebolder… Maar het zat even in mn gedachten vandaag en het geraakte er niet uit, daarom dat ik jullie mening ff wou horen :stuck_out_tongue:

en marion en beps hadden het ook gezegd :wink: sorry meiden, maar waren ineens zoveel reacties ineen :smiley:

EN Rien ! Oeuuuuuuuw ben echt niet goed bezig !!!

Sev ik heb et je vergeven hoor :wink:

Bedankt ! Was er echt ff niet met mn gedachten bij !

Vanavond weer een feestje meiden? Heb de smaak te pakken nu. Zit lekker voor de computer met allemaal zomermuziek op, wordt er helemaal vrolijk van. Ik ben vandaag zo vroilijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit! Whatever, ik ga de zon in nu

WAT ??? Hebben jullie nu nog steeds zon ? :bored: Eergisteren hele dag gietende regen hier, gisteren, ok , bleef het over maar nu niet om te zeggen om echt buiten te liggen/zitten, vannacht weeral gietende regen en nu…zo mistig, fris en het ziet er naar uit dat het nog zal regenen…