Veel plezier....Welkom thuis deel 5!!

Ja als je die dingen ziet hebben we hier helemaal geen problemen dus!!
Ouders/zus zwager zijn nog steeds niet geland denk ik!! Ze hadden een vlucht die wel bekent was in Antalya maar niet hier in Nederland, dus ik denk aan een tussenlanding!! Geen idee wanneer ze nu aankomen, maar we wachten af. Gooi er zo maar weer eens een sms tegenaan denk ik!!

Nou meiden ik zie jullie bij de eStore-bank!! Ik eBuks genoeg dus daarmee maar stappen denk ik!!
Wie gaan er eigenlijk mee??
:wave: :frowning:

PS Ik ben ook giga-blij met jullie allemaal!!! LAFJOEAL!!!

**Ik ga mee Ik ga mee Ik ga mee **

Nu heb ik wel zin in een pina coladaaaaa

Proost!!!

Komt spuit 11 ook nog ff aan:

:laugh: :banana: :laugh: LOVE YOU ALL :laugh: :RockOn: :laugh:

En meiden allemaal bedankt voor het duimen!

IK GA OOK MEE!! WIEUW WIEUW WIEUW :banana:

**Proost Beps wat heb jij? Weer een Sex on the beach :laugh: **

Nee, na de douche gister ontdekte in dat Sex on the Beach niet mijn drankje was. Ben gewoon in de hoek in slaap gevallen, de puber moest me naar bed brengen!! Doe mij maar een Raki- cola!! Met ijs dat wel hmmmmmm lekker

Jaa da’s ook lekker!! Nou we zijn al met z’n drieen wie gaat er nog meer mee feestvieren? Wij zitten alvast aan ons eerste drankje (en zeker niet laatste :smiley: )

Ik ben echt van de aardbei-banaan smoothie cocktail, maar doe me er nu ook maar een scheut rumk door! :stuck_out_tongue:

@Rien: is dat geen aardbei daquiry of zoiets, die dronk ik vaak bij Janus :slight_smile:

Proost

**Meiden gaan jullie mee de dansvloer op? Heb energie voor 10 :stuck_out_tongue: **

Nee is iets anders. Die aardbei-banaan smoothie, maak je door aardbeien en 1 banaan te pureren tot sap en dan wat gecrushedte ijsblokjes erdoor en als je alcoholisch wil met een scheutje rum erdoor

Ik niet, maar komt vanzelf, alleen om mega dansnummers hoor, anders gaat het niet
He Dia, daar is die DJ weer, en hij lacht weer naar je!!!

Ja lekker dansen!!!
Dank je wel Bep voor de smoothie!!! Hij is heeeeeeeeeeerlijk!

meiden ff moeven naar eStore!! Das pas een vette disco, daar heb je de leukste mannen(hihi)
Tot zo

**Jaa de dj, hij is leuk he! Ha ik schuif een beetje zijn kant op hoor :whistle: **

**Ik ga ondertussen ff CSI kijken, zie jullie zo weer aan de bar! **

Net nu de dj zijn oog op je heeft laten vallen Dia!

Vette DJ bij (csi) deze disco

Tot bij de andere kroeg