Veel plezier....Welkom thuis deel 5!!

@ Fransijn: Welkom terug, ik ben ook heel benieuwd naar je verhalen. :slight_smile: Je komt iig wel terug in de stralende zon! (Hier in Groningen iig nog steeds stralende zon)

@ Annemiek: Heel heel heel erg veel sterkte!!!

@ Diamond: Ik vond het uitgaan in de haven gister super gezellig!!! Ben weer helemaal bijgeslapen nu, zullen we vanavond weer?? :smiley:

Welkom thuis Fransijn!
En natuurlijk ben ik ook erg benieuwd naar je verhalen.

@Fransijn, welcome terug! Is ook weer voorbij gevlogen!!!

@Beps: Sterkte wijffie!!

x

@rieneke…klinkt heerlijk, en die stem…dta komt heus wel weer goed hoor!!

@fransijn…ben ook benieuwd naar je verhalen;)

liefs

filiz

**@Rien: jaaa ik ga mee! Moet morgen wel weer vroeg op maar whatever! Doet u mij maar een cocktailtje :stuck_out_tongue: **

Meiden, ook ik dus!!! Maar dan eerst ff langs het ā€˜nieuwe’ waterpark!!! Om de hoek zitten mn ouders en zus en zwager, ga ik ze eerst ff uitlachen!!! HIHIHIHI

Nee heerlijk doe mij maar een cocktail, ik kan het wel ff gebruiken dus
:wave:

@Fransijn, welkom terug & sterkte ook. Het zal niet meevallen weer terug in Holland…
Ben idd ook benieuwd naar je verhalen. Zie ze wel verschijnen op Hans’ nieuwe verhalentopic.

@Beppie. wat naar zeg. hou je ons op de hoogte, we duimen voor je!

**@Annemiek: hoe hebben je ouders, zus en zwager het in Alanya? Is het er een beetje goed weer? Nou we vliegen eerst ff langs het waterpark en dan duiken we de haven in! **

Toppie!!! Ja af en toe regen, of een dagje ff minder, maar morgen komen ze weer thuis en dan hoor ik de verhalen wel dus!

LET’S GO!!

**@Beps: ga jij nog ff een drankje halen, wil dit nummer ff uitdansen hoor! **

he ff niet storen hoor, ik heb sjans!!! Alhoewel, ik haal wel, hij is echt eng!!!
Maar die achter de bar, die is wel grappig!!
Volgende ronde ga jij hoor, ik wil zo ook ff dansen(als ze iets slows draaien hihi)

**Beps wegwezen hoor, hij is niet leuk! Ow hij komt achter ons aan hoor, we gaan maar snel naar die leuke barman! **

(hihi net de puber verteld dat we virtueel aan het stappen zijn, hij snapt niets meer van me hihi)

Kom maar op, die barman blijft zo leuk naar me lachen!! Doe mij maar iets met veel drank, en weinig fris, nee iets met veel fris en weinig drank, ik moet nog terug vliegen!!!

**Ach kom maar op met die alcohol, we nemen morgen lekker een dagje vrij! Kunnen we nog even flink inkopen doen voor de echte vakantie straks! **

Haha onze virtuele stapavondjes zijn ook niet te begrijpen door anderen geloof ik, maar whatever, ze zijn wel leuk! M’n vriend zat net ook al zo verwonderd mee te lezen hahaha

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Er lopen er hier 2 heel erg DUZZZ te roepen!!!
HAHAHAHAHAHAHAHA

:laugh: :laugh: :laugh:

Zo 1 man naar zn werk, die andere zit een bouwpakket van een vrachtwagen te knutselen, dus lekker rustig.
Kan ik ook eens stappen, lekker!!

Als de kat van huis is…Zeg Bep kom 's van die bar af ja!!

He laat me nou!!! kom ik eindelijk ook eens los, is er zo’n nep-moeder die me tot orde roept! Pas op hoor anders stuur ik je naar huis!!!
:laugh:

He’weet je wat, geef me 's ff een hand, kom gewoon lekker naast je staan! Joehoe we gaan ons lekker uitsloven voor de barman en dj!!