Ik zag een paar maanden (volgens mij inmiddels zelfs al een half jaar) geleden, de Da Vinci code wel liggen voor 9.95 € in zo’n voordeel boekenmarkt, maar hij was wel flink beschadigd… dat was wel jammer. Was zo’n harde kaft, die helemaal doormidden gebogen was…
Maar binnenkort nog maar eens kijken voor leuke boeken (zodra mn geld weer binnen is :))
@ Filiz: WELKOM TERUG!! We hadden je al gemist!
@ Linda: ook welkom terug
@ Diamond: ja ik heb heerlijk gezond gezond (hihi) bij mn ouders! Ben echt al stuk bruiner (NIET rood :D) geworden! Was van de winter al aantal keer onder de zonnebank gekropen, dus was al voorgebruind en nu met de echte zon, gaat et lekker snel! Ideaal dat voorbruinen, ik ben blond en heb vrij lichte huid, dus als ik zo ineens de zon in ga, ben ik snel rood. Nu niet
Hier is het de hele dag echt STRALEND weer geweest!! HEERLIJK! Geen wolkje aan de lucht gezien (had er nog op gelet)
Als ik zo naar de weersvoorspellingen van deze week in Groningen kijk, zie ik morgen weer een stralende dag en de dagen erna wel weer wat bewolking en langzaam loopt de temp wat af (niet al te veel gelukkig)
Ik heb me ook steeds goed ingesmeerd maar toch weer gelukt om te verbranden hoor :mad: Ik heb ook zo’n lichte huis en doe er best lang over om bruin te worden. Maar wordt het uiteindelijk wél gelukkig. Mijn vriend heeft van zichzelf al een vrij bruine huid en die wordt zomers altijd zó bruin dat ik er weer bleek naast lijk
Maarre Rien, feestje vanavond in de haven? Heb wel zin in een goede party
@Rien: mss heb ik gewoon over het boek gekeken, het was er namelijk zoooo groot en duizenden boeken, echt niet te doen om er specifiek eentje uit te halen die je juist wilt
Diamond, ik alweer feesten??? Na afgelopen week (bijna) elke avond tot diep in de nacht en vele vele alcoholische drankjes te hebben genuttigd? OK!!! Count me in!!! :D:D:D:D Wieuw ben helemaal in een feest stemming (geen speciale reden, het zal het weer wel zijn :p)
**Ach Rien, anders meld ik je morgen wel ziek **
**Wij gaan 's even lekker de haven onveilig maken en die mannen daar het hoofd op hol brengen :laugh: **
Pfff Hahahahah ik ben zo vaak uitgeweest, dat ik nu helemaal schor aan het worden ben… :embarrese
Misschien toch iets minder hard schreeuwen (meezingen met de muziek heet dat bij mij :p) (Idols he… :p)
Hoi Fransijn, "welkom"terug, al had je vast liever daar gebleven!! Wacht op je verhalen, al is het misschien iets voor Hans nieuwe topic?
Heb net de dierenarts gebeld voor een telefonische afspraak om te overleggen. Er veranderd niets, als ze zich van achteren wast doet het haar overduidelijk zeer. Nog steeds diaree, terwijl het de vorige keer binnen 24 uur weer vast was! Ik denk dat we vanavond daarheen moeten, helaas!
Iedereen die vakantie had en nu weer aan het werk moet, sterkte!!
Mar geniet van je dagen voor je vertrek!! Al bijna klaar(not!)