@Jac: Maret heeft zich al een hele tijd geleden uitgeschreven hier op WW. Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoe het nu met haar is…
Jac: Ze is ook niet meer zo vaak op msn…
Diamond: Ja een kledingkast is nooit groot genoeg ![]()
Mijn kamer ziet er ook wel eens uit alsof mn kast is ontploft!
Vooral na het uitgaan (welke kleding nu weer aan te trekken???)
@Jac: idd Maretje ! Er zijn er vast nog meerdere die we een hele tijd niet meer op het forum hebben gezien !
@Marion: Sterkte meid, en idd, zoveel mogelijk proberen te doen zodat je niet te veel kan denken, en anders willen wij je wel bezig houden !
@Cyn: Super dat je schat bij jouw werkt wanneer jij op vakantie bent! Hopen dat de baas nu niet zo streng zal zijn!
De mijne is vandaag op weg naar kusadasi… Gaan kijken of hij nu die job krijgt en anders verder op zoek gaan.
Ben vanmorgen gaan shoppen naar het boekenfestijn! de laatste Harry Potter was erbij en héél véél van die multiculturele verhalen over: eerwraak, kindermisbruik, hoofddoek enz…enz… Heb er zo een 5 mee voor 25 € terwijl je in de boekhandel per boek al gauw 18€ betaald per stuk !!! Nou, ik kan weer verder lezen
En er is gewoon niets aan die boeken, mss een streepje of zo of een kreukje op een blad maar ah, als je aan het zwembad of thuis je boek leest dan blijft hij ook niet supernieuw toch ? En het verhaal blijft hetzelfde ![]()
Sev: Ik heb ook mn Harry potter reeks (harde kaft) daar vandaan, is idd helemaal niets mis mee!! Kan echt niets vinden… maar heb wel weer lekker geld uitgespaard voor andere dingen ![]()
Binnenkort als ik mn geld weer heb, nog eens daar kijken.
Heb ook nog steeds de Da Vinci code niet gelezen… maar eerst maar eens kijken wat ze er allemaal hebben ![]()
**Binnenkort ook maar 's op zoek naar een boek voor op het strand. Ow heb vanochtend heerlijk in m’n bikini in de zon gezeten, wordt echt blij van dat zonnetje! **
Ik ga richting mn ouders. lekker in de tuin zonnen! Zon is hier nog vollop aanwezig ![]()
Liefs
heyyyyyyyyyyy da’s niet eerlijk. stuur eens wat zonnestralen richting Alkmaar, hier is de zon nl schuil gegaan achter een dik pak wolken :storm:
@Diamond: Turkse Vlinders al gelezen??? tipje voor het strand.
Weet wel dat je geen turkse vriend hebt, maar het is gewoon een erg mooi en herkenbaar boek. En o ja ik hem hem uit dus stuur hem zo op hoor naar je , geen probleem.
@Sev: ja zo kan je nog eens iets leuks op de kop tikken. Helaas ben ik niet zo’n lezer. Elk jaar abonneer ik me weer op de bibliotheek, maar heb meer het idee dat ik donateur ben ,want als ik er 2x kom dan is het veel. En dan lever ik ze altijd te laat in zodat ik weer kan betalen. Hmmmmm toch maar niet verlengen dit keer denk ik :whistle:
Hoop dat het je vriend gaat lukken een baan te vinden in Kusadasi. Zal moeilijk zijn in deze tijd. toch wel een stuk minder toerisme. Insallah iyi olacak !!
Zo meiden dat is errug lang geleden. Toen ik de laatste keer gepost had waren we halverwege deel 4 en nu al halverwege deel 5 ![]()
Heb me veel te lang niet laten zien hier. Wel lief diamond dat het je was opgevallen.
Met mij gaat alles super. nog een paar weken stage en dan zit het erop. Dan nog 1 jaartje en dan ben ik klaar met mijn opleiding.
Vandaag heerlijk in de zon gezeten en vanavond lekker stijldansen. We moeten 28 mei afdansen, spannend.
Voor iedereen die gaat Heel veel plezier en iedereen die pas terug is gekomen welkom terug in het zonnige nederland. Al is turkije natuurlijk wel veel beter vertoeven met zulk mooi weer.
Ik hoop dat ik de komende tijd vaker langs kan komen. Iedereen nog een mooie dag
groetjes Linda
Linda, leuk dat je weer even langskomt.
ik heb dat ook wel eens, een tijdje gewoon ‘geen tijd’ om even te kijken. Maar dat komt je meteen duur te staan hier, dan krijg je meteen een flink aantal pagina’s , laat staan een aantal nieuwe (delen van ) topics na te lezen , haha.
Maar gelukkig word iedereen weer met open armen ontvangen ! dusse welkom terug op het forum, het is hier nog onveranderd gezellig.
@Rien: De Da Vinci Code hadden ze nog niet…wss nog te vroeg… Had er ook voor gekeken. En wat dat weer betreft, hier regent het al bijna de hele dag, slechts nu komt het zonnetje er even door !
@Lindalight: welkom terug !
@Von: ik lees heel graag zo een waargebeurde verhalen, en nog liefst die over Turkije gaan of zo. Het mooiste boek over Turkije die ik heb gelezen is: ‘verloren naam’
*Ja, Linda, welkom terug!! *
Net weer terug van de hondencursus op het strand, maar het is hier aan
de kust best zwaar bewolkt, en het ziet er naar uit dat het elk moment kan gaan regenen, dus ik ga maar even de was naar binnen halen.
XXxx Mar
hoihoi
ik ben vandaag terug gekomen van 11 dagen side…heb het echt super naar mijn zin gehad…
het weer was lekker alleen de 1e dag regen gehad…echt bruin ben ik niet, omdat ik vooral veel tijd met mijn vriend heb doorgebracht en dus niet aan het zwembad…jeetje…mis hem alweer verschrikkelijk, en ben ondertussen ook alweer helemaal leeg gehuild:(
s vonds gezellig met zn alle barretjes bezocht en we zijn ook een dag in alanya geweest…erg gezellig. familiebezoekjes gedaan, de hele tijd bezig geweest dus. de tijd gaat echt altijd te snel in turkije…ik wou dat k nu terug kon, maar ik moet een half jaar wachten. mijn vriend heeft dan ook weer verlof uit het leger.
daarna zijn het nog maar 4 maanden…hoop dat de tijd snel gaan, maar de eerste paar dagen terug in nl vind ik nog steeds het ergste!!
liefs
filiz
@Filiz: welkom terug!
Zo, volgens mij zijn onze vermisten nu terug ?
@Filiz. Welkom terug meid. Kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Maar daar heb je natuurlijk niets aan. Hou je eraan vast: echte liefde overwint alles !!! Geweldig dat jullie het samen zo goed gehad hebben. Goede herinneringen zijn goud waard vergeet dat niet ! Veel sterkte terug in NL, kom lekker vaak op het forum, we slepen elkaar er hier wel doorheen XXXX
@Von: ik lees heel graag zo een waargebeurde verhalen, en nog liefst die over Turkije gaan of zo. Het mooiste boek over Turkije die ik heb gelezen is: ‘verloren naam’
[/quote]
Ja inderdaad die kan ik ook nog wel eens lezen. ‘Verloren naam’ , waar gaat het over?? De titel heeft wel iets…
O ja, als je van waargebeurde verhalen houdt… we hebben een nieuw topic he “Verhalen, Verhalen…”. Hoop dat ik wat lezers krijg haha…
Verloren Naam gaat over de relatie tussen de Grieken en de Turken met de kruistochten en zo. Er zit heel veel emotie in omdat de schrijfster haar ma dit alles heeft meegemaakt. Haar beschrijvingen zijn zo echt dat je er zelf beelden van in je hoofd gaat maken. Heb er een boekbespreking over gehouden in school 3 jaar geleden en ik moet zeggen : de lerares was echt onder de indruk ! 9/10 ![]()
@Filiz:
Welkom thuis meissie! Geloof direct dat het ontzettend moeilijk is om telkens afscheid te moeten nemen.
Gelukkig is de volgende reis al weer gepland zodat je direct met aftellen kan beginnen. Heb je tenminste wel iets om weer naar uit te kijken.
@Filiz: Welcome back! We waren je gewoon een beetje kwijt haha!!
@Sev: Ach hij werkt bij de beachbar, dus ff stiekem lachen enzo dat kan geen kwaad…
x
@Rieneke: en lekker gezond bij je ouders? We waren gelukkig aardig op tijd weer terug van de verjaardag dus daarna nog lekker even van het zonnetje kunnen genieten. Ben alleen een beetje rood geworden, auw!
@Von: Turkse vlinders heb ik gelezen, inderdaad een superleuk boek. Heb nu wel weer 's zin in een thriller, binnenkort dus maar weer 's richting boekwinkel!
**@Linda: ja ik dacht al waar is ze toch gebleven! Super dat je weer ff langskomt! Succes met je stage en veel plezier met het stijldansen! **
@Filiz: welkom terug! Fijn te lezen dat je het zo leuk hebt gehad met je vriend samen, wat zal je hem weer missen nu…Hoe was het in Alanya, al een beetje gezellig druk?