BEPPIE GEFELICITEERD MET DE VERJAARDAG VAN HUBBIE!!
Mar je staat eindelijk bovenaan ![]()
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Marjogege…10 juni…Marmaris
Mar…10 juni…Marmaris
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
**Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
**Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
We hebben het dierenartsen bezoek maar uitgesteld tot maandag. Het leek beter te gaan(not bleek later) en ja op zn verjaardag leek ons niet het geschikst!
IK STA OP DE 5DE PLAATS!!!
Groetjes
![]()
Even uit het zonnetje gevlucht want begin al behoorlijk rood te worden. Snel hier bijlezen en posten en dan weer lekker met een ijsje op de tuinstoel!
**@Besmile: sorry voor de laten reactie maar alsnog héél veel plezier en succes gewenst in Frankrijk! **
@Marjan en Mar: wat gaaf dat jullie samen weggaan! Oh dat kan niet anders dan een supervakantie worden!
@Annemiek: we staan al lekker in de top 5, goed gevoel he!! Hoe gaat het nu met de poes, vond het zo sneu om te lezen dat het niet goed ging…
**Oh vandaag weer geshopt! Kan het echt niet laten er zijn zoveel leuke dingen! Nu een haltertopje, sjaaltje en lingerie gekocht. Tja, moet toch een paar leuke dingetjes aanhebben in Alanya straks :laugh: **
Groetjes, Diamond
@Beppie:
Zou het bezoek ook uitgesteld hebben tot na het weekend. Idd niet zo leuk op de verjaardag van hubbie. Sterkte maandag.
@Diamond:
Kon het ook niet laten om nog ff te shoppen! Had leuke schoenen gezien, bruin met een heel klein hakje, had ik nog niet in mijn assortiment…hihihi… Zag ze niet meer in de winkel dus maar snel in de e-shop besteld voordat ze straks uitverkocht zijn.
Heey!
Annemiek gefeliciteerd met de verjaardag van Hubbie ![]()
Ik hoop dat poes na et weekend toch nog is opgeknapt, tenslotte hebben katten 9 levens toch? Ik hoop dat ze er nog niet door heen is!!
Dikke knuffel van mij!
Diamond: ik heb ook hard! nieuwe kleren nodig
(eigenlijk niet mn kleding kast puilt uit maar toch heb ik nog steeds geen geschikte kleding…)
Beps: Hoe gaat het nu?? Hoop maar dat het goed komt!!!
@Von: Ja klote is dat he… dan is je geld inderdaad sneller op!!! Maar goed geld moet rollen!!!
@Diamond: niet teveel kopen hoor!!! Ben jaloers!!!
Ik had vandaag mijn laatste werkdag bij de slager… Kreeg VVV bonnen, dus kan ik nog meer kopen :D:D
x
@Cyn:
Op naar het 2e paar schoenen …
… en nog meer cadeautjes voor Yasar
Haha Yasar… gaat eerst maar eens een kadootje voor mij kopen!!! Haha en nee die schoenen doe ik toch maar niet!!!
Hoe is het met je vader???
x
Hij krijgt dinsdag meer te horen, mijn schoonzus ook, ze houden ons nog even in spanning…zucht…ben niet zo goed in wachten.
Kan me dat goed voorstellen schat!!! Zeker als het zo onduidelijk allemaal is!!
x
Marion: Heel veel sterkte!
Dikke knuffel van mij!
Thanks meiden, jullie ook een dikke knuffel!!!
Ga gewoon de komende dagen zorgen dat ik genoeg te doen heb, gedachten even op iets anders proberen te brengen. Dan is het zo dinsdag.
Morgen komt mijn buufie weer terug uit Italië, is het niet meer zo stil in de buurt, wat koffie leuten, scheelt al de helft. Maandag flink sporten met mijn vriendin, het huis op orde brengen na een weekje schoolvakantie en dan zijn de dagen al weer om.
allemaal bedankt voor de lieve reacties!!!
ohhhhhhhhhhh
i love Bodrum, al zal ik voornamelijk in Gumbet zitten.
het is voor Tu-tours, dus allemaal bij mij komen boeken!!!
Turkish delight begint morgen te werken voor Halikarnas en hopelijk kunnen we samen ergens in het midden iets huren, zodat we EINDELIJK kunnen beginnen met samen iets op te bouwen!! ben er nu al 4 weken en heb nog geen enkele keer mn koffer uitgepakt!!
anyway
geniet allemaal van het mooie weer in Nederland. lekker op het terras!!mmm.
vandaag naar efese geweest (www.bloemdiscoverslife.web-log.nl)
en morgen naar dalyan.
groetjes!!
Bloem… waar zit tu-tours… Ik kom over 4 weken dan bij jou wel boeken
Enne halikarnass… wil ik ook wel heen! Loost je turkish delight ons er ff in dan??
Succes meis!!!
X Cyn
Hey Bloemetje!
Toppie meid, ben echt blij voor jullie. Allebei een baan en het appartement zal ook wel snel volgen nu.
Ga vlug je verhaal op je weblog lezen…ben nieuwsgierig nu.
Als we naar Bodrum of Gumbet gaan komen we zeker bij je boeken.
WHAAAAAAH dit ga je niet menen… Yasar verteld net in welk hotel hij deze zomer nu echt gaat werken…
Hotel Rexene… En 3maal raden waar ik in Augustus heen ga! Hahahahahaha lekker dan!
x
@Cyn: oh heerlijk VVV bonnen! Kun je weer lekker van gaan shoppen! Waarschijnlijk ga ik vrijdag een dagje shoppen in Utrecht, heb dr helemaal zin in!
@Bloem: veel plezier in Dalyan morgen! Fijn te horen dat het zo goed gaat met jullie, eindelijk een beetje meer zekerheid. Nu nog een woonruimte en genieten maar! Veel succes!
**@Marion: ik hoop dat je je gedachten soms even op iets anders kunt richten. Heel veel sterkte en ik denk aan je. **
**@Rien: mijn kast heeft soms ook uit-elkaar-spring-verschijnselen maar daar is een kledingkast voor, toch! **
Groetjes, Diamond
He hallo,
Alles goed met iedereen??
Dit geloof je niet het is 3:50 en het is druk op wereldwijzer en hier zijn 14 gasten op dit tijdstip hahaha.
Maar goed hopelijk heeft iedereen genoten van het mooie weer.
@Cyn, wat leuk zeg:)
@Bloem, geniet maar lekker en veel plezier daar.
Groetjes van jac
Weet iemand of maretje nog werkt in turkije???
Heb even gekeken, maar is al een poos niet op het forum geweest??
groet