Nou ik ga voor alles wat hartig is!!! En al dat zoete sla ik ook niet af:laugh:
Ik ga eten, nu!
![]()
Smakelijk ! Ik weet nog niet wat ik ga eten…en hebben niets in huis…
Afiyet olsun Annemiek!!
**Oh wat een lekker weer vandaag! En vanmiddag heerlijk wezen shoppen en een paar erg leuke dingetjes gekocht o.a. een supergave turquoise tas en een spijkerjasje wat ik een tijd terug al had gezien en nu lekker was afgeprijsd!! Nu nog een paar leuke schoenen, heb er tig aangepast maar ben er nog niet uit…Verder nog pasfoto’s laten maken want moet volgende week nieuw paspoort aanvragen. **
Reageer morgen wat uitgebreider, ga nu lekker naar buiten!
Groetjes, Diamond
@Diamond: Lekker he shoppen!! Kan er ook geen genoeg van krijgen!!! En al helemaal niet als het uitverkoop is! Ik had vorige week schoenen gekocht, ik wilde ze al maar ze waren nu €30.- goedkoper
Dus had ik eigenlijk wel 2 paar kunnen kopen bedenk ik me net
haha ![]()
@Beps: lekker gegeten?
@Sev: Nog gelukt met het eten, of wordt het chinees halen?
@Marion: Waar ben je? Of lig je weer in het gras foto’s te nemen hihi…
**Iedereen alvast een fijn weekend! En dat terwijl ik zelf nog moet werken.:sick: **
x
@ Cyn:
:laugh: :laugh: :laugh: Grapjas…als jij dat 2e paar schoenen eens even ging halen.
@Cyn: het is overschot van macaroni van vanmiddag geworden met nog een paar frietjes erbij ![]()
@Marion: De stad is niet open, en morgen moet ik werken… maar wacht is: ZONDAG IS KOOPZONDAG woeeeeehoeee!!!
Yas komt niet online, hij is aan het werk ![]()
x
Ik heb rib-eye met friet en champignons gegeten, ik wel, de heren hadden de wereld aan commentaar!! Rauw taai niet eetbaar!! Ik baalde als een stekker
Vervolgens gaat het helemaal niet goed met de poes, dus ik ben behoorlijk van slag zeg maar! Haar medicijnen slaan niet aan, haar kontje is helemaal rauw en kapot, omdat de ontlasting er nog steeds uitloopt, en ze blijft wassen. Morgen de arts bellen, zit ook op zaterdag, en als het niet anders kan dan is het klaar morgen! Niet de leukste dag op hubbies verjaardag maar het zij zo. Ik wil haar ook niet onnodig laten lijden dus. Wordt vervolgt(of niet meer!)…
![]()
owwww beps, sterkte! Heb onlangs ook dat gevoel meegemaakt maar gelukkig is het bij mij dan toch nog omgedraaid en zit poes hier nu mee te lezen op mn bureau aan mn computer! Nou, mijn dierenarts zei tegen me: zolang een kat zich wast is het een goed teken!
Sterkte beps en ik hoop echt dat er nog een vervolg gaat komen !
Sterkte Beppie!
Sterkte Beppie hoop dat alles goed komt!!
En evengoed een goede verjaardag gewenst, van harte alvast met je hubbie:wave:
@ Diamond, lekker hè zo af en toe es lekker shoppen. Tja dan moeten ze maar niet zo veel leuke dingen in de aanbieding doen, toch?..dan móet je ze wel kopen.
@Cyn haha, heel herkenbaar. ik heb dat ook altijd, nadeel is alleen dat ik het mezelf altijd ter plekke bedenk ipv achteraf. Dus dan denk ik in de winkel al oké ze zijn nu zoveel voordeliger: kan nog wel een ander paar erbij kopen…hmmmmm en weg is je voordeel. Ach ja, geld moet rollen hè, we werken er niet voor niets voor toch
Gouden raad van tante euhhh sev om je geld te sparen:
Als je iets mooi vind maar je twijfelt of je het nu écht wel nodig hebt?? Wel, denk aan je vriendje die je in de vakantie terug wil gaan bezoeken enneuh, met het geld die je uitspaart kan je mss een week langer blijven ![]()
Hele goede raad Sev!!
Bep: Heel veel sterkte en ik hoop dat het toch goed komt!
@Sev, haha die is goed zal ik onthouden. Zal noooooooooooooit meer onnodige aankopen doen.
Ben totaal niet materialistisch ingesteld maar soms… kan ik het echt niet laten en wil en zal en moet ik écht die ene tas hebben of net dat ene paar schoenen. En vaak wacht ik dan net zo lang tot ze in de aanbieding zijn (voordeel voordeel voordeel) …en zelfs dan nog wacht ik soms te lang. En idd dan zijn ze weg. (geld uitgespaard) . dat is dan maar m’n nieuwe tactiek, in de tussentijd ben je er dan op uitgekeken…:dead:
@ Bep, sterkte
@ Diamond, lekker he dat shoppen en suc6 met de zoektocht naar schoenen.
Ik ben het aan het doen voor slippers/sandalen.
Iedereen een fijn weekend.
Ik heb nu nachtdienst dus als ik klaar ben 7:15 dan ga ik lekker slapen alleen mis ik het mooie weer.
Anders maar buiten gaan slapen;)
Nou groetjes jac
@Jac: jij bijna gedaan, ik al terug wakker om te beginnen werken
hihi
En ik wakker omdat ik wakker ben!!
Jac slaap ze
Sev werk ze(hihi)
![]()
@Beps: mag je dan eens slapen en lukt het niet ! Ik geraakte maar moeilijk wakker vandaag …
Ik heb gewoon zo’n ingebouwde wekker. Elke dag gaat bij ons om 5 uur dat rotding, en om 4.55 ben ik dan al wakker. Kan ik niets tegen doen, maar het gaat meestal vanzelf weer over, als we een periode later(of vroeger??) op moeten staan. Maar die wekker van 4.55 staat automatisch in het hoofdje en die doet het ook op vrije dagen(helaas!)
Ach ik wen er wel aan
![]()