Mannen let op, hier staan wij, kijk ons eens lekker los gaan!!!
Ik mis Rien wel hoor, maar goed die is er met haar noor vandoor, geef mij die lekkertjes hier maar.
weet je ik vind ze wel leuk hoor, maar ze halen het toch niet bij hubbie. En hij is ook zooo lief, belttie net om te zeggen dat ik niet te lang moet gaan stappen, want dat ik dan morgen zo verrot op mn werk zit!! De schat(of zou die jaloers zijn?)
**Ja haha Rien is er vandoor met de Noor en wij dansen en sjansen op de bar! Oh kijk, volgens mij koopt de barman een roos voor je! **
Toch wel een poeppie dus:yes: :embarrese
Tessekuler!!
Ja lief! Hik ik begin de alcohol wel een beetje te voelen nu hoor, zullen we nog maar 's ff weer een dansje wagen? Oh ik moet plassen van al die cocktails, 's kijken of ik die trap naar de wc opkom…
Laterzz
He, is Rienus niet mee??? Wie heeft er dan gevlogen?
Ik wil ooooook! (Maar ik ga bijna echt, hihi)
XXxx Mar
Sorry meiden, maar ik wil hem toch graag nog even zien, mijn naam bovenaan de lijst!!( Hihihihi)
Maar iedereen komt vast wel weer aan de beurt, hoor.
**
**
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Marjogege…10 juni…Marmaris
Mar…10 juni…Marmaris
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Xxxx Allemaal, Mar
Johw Johw Johw hier ben ik ook!! (met de Noor) Sorry Bep en Diamond dat we er zomaar vandoor waren gegaan… maar ja we konden ons echt niet meer inhouden… dus zijn we snel op het vliegend tapijtje gevlucht en even lekker romantisch rondgevlogen :embarrese:love:
Nou ik heb het tapijtje weer veilig aan de grond, iedereen afstappen, douchen enzo, want zometeen begint de gewone werkdag, en niemand hoeft te weten dat we de hele nachte gedanst en gesjanst hebben!! Gapen achter je hand, en voldoende mintpapiertjes(weet ik veel hoe die dingen heten, maar je hebt een heeeel frisse mond erna:) ) zodat de alcohol niet opvalt hihi
Vanavond deel tig!
![]()
Hoi mensen, ik ben nog niet terug of het drukke leven is alweer aangevangen.
Heb nu zelfs een bijbaan genomen in een call center om al m’n gereis naar mijn geliefde Ercan te kunnen bekostigen.:love: :love: :love: :love:
We willen ook samen een huis gaan huren, zodat we niet meer bij de broers op de lip hoeven te zitten als ik er ben.
Vorige week hebben we een hondje opgevangen dat was achtergelaten, een jonge pittbull van 8 weken. We hebben hem Black genoemd.
Ercan wil hem graag houden, maar ik weet nog niet of dat wel haalbaar is. Overdag is hij over het algemeen in het hotel aan 't werk.
Het was een heerlijke week zo samen. Maar we hebben ook een avontuur beleefd met de gandarma en dat was minder. Ze hebben Ercan 2 nachten vastgehouden. Mocht wel even naar huis om spullen te halen. Jullie horen nog wel waarom.
Hadden wij weer.
Nou werkze allemaal en groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Let op hoor Fransijn, hebben wij ook eens gedaan, een bijbaantje, verkeerde belastinggroep en vreselijk bijbetalen!!! Maar wel goed van je om dat te doen, getuigt van je liefde voor hem!!
Helemaal brak van het stappen op mn werk. De compie heeft er ook al geen zin in, en heeft er 40 minuten over gedaan om op te starten, altijd nog 2 uur minder dan ik(:))
De poes toont nog geen vooruitgang, dus ik begin echt me op het ergste voor te bereiden. Als er vanavond, morgenochtend niets veranderd is, dan maak ik morgen een afspraak voor morgenavond. Ik ga niets uitstellen, dat maakt het alleen maar moeilijker dan! Ook de puber kan er slecht mee omgaan, deze poes is degene die hem meteen accepteerde, al toen hij voor bijles kwam. Wij noemde haar zn vriendinnetje en plaagden hem er mee!
@Marion, voor jou beter nieuws vandaag, daar ga ik voor!!! We horen het wel
![]()
@Beppie: je moet voor poes dan wat jou het beste lijkt, het beestje zien pijn lijden is ook niet meteen de oplossing maar als je ziet dat ze verbeterd kan je het nog altijd gaan zien. Nou ik hoop dat alles goed komt voor poes !
@Fransijn: dat is minder die twee nachten… Maar als je een leuke week hebt gehad kan dit het zeker niet tegenhouden.
@Miere: Ik wens je alvast een hele goede reis naar Marmaris ! En ja, ook jij mag eens gezien worden op de eerste plaats ! Proficiat meid ! En als jij wegbent, sta ik op een gedeelde 12e plaats samen met Rien . ![]()
@Fransijn. Wat leuk dat jullie het zo leuk gehad hebben samen. Minder van die 2 nachten.Komt me bekend voor…
Sterkte weer met wennen hier. En nog meer sterkte voor in het callcentrum. Ik spreek uit ervaring, heb dat ook eens gedaan :sick: . maar ja het is voor een goed doel. XXXX
Samen een huis huren is idd veel beter dan op de lip zitten van familie. Allemaal erg gezellig maar de basis lekker met z’n tweeën brengt toch eenhoop meer rust
@Beppie, ik leef helemaal mee met je poezenverhaal. Hoop echt van harte dat er een wonder gebeurt ! Kan me voorstellen dat jullie het er erg moeilijk mee hebben, je ook twijfelt wat het beste is in deze situatie. Sterkte, ook voor je puber :o
**Mar…10 mei…Marmaris
**
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Marjogege…10 juni…Marmaris
Mar…10 juni…Marmaris
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Zo Mar, niet te missen!!
Al een beetje klaar voor vannacht?? Ga lekker genieten!!
Zal ervoor zorgen dat je het niet kan missen dat je vannacht weggaat, is er een nieuwe pagina komt de lijst voor je weer langs!!!
![]()
@Mar:
Groot gelijk dat je jezelf nog even duidelijk bovenaan wil zien staan
.
**HEEL VEEL PLEZIER IN MARMARIS!!! **
**GENIET ER VAN
**
@Beppie:
Ga zelf ook voor het goede nieuws, ook voor jou!
@Fransijn:
Oeps, dat is echt minder, een week is toch al zo voorbij.
Mar, vast veel plezier gewenst in ons tweede thuisland.
Geniet maar lekker van alles.
Mar , superveel plezier gewenst !!!
Lekker bovenaan de lijst hoe voelt dat nou
(lekker zonnig kleurtje hè, om even nog meer in de stemming te komen)
**WIEUW MAR!!!
SuPeR VEEL pLEzIeR iN MaRmArIs!!!
Liefs Rien
**