*Nou, Sev, ik zou die buurman z’n vader aan z’n oren door die haag heen trekken als die het maar in z’n kop haalde om met een schop naar m’n hond te slaan. Is tie nou helemaal betoeterd! *
*Ik heb al eens een vent geschopt in de duinen die het waagde om mijn hond te schoppen, omdat mijn Joris zeer geinteresseerd was in dat kleine mormel wat hij bij zich had. Ik werd een beetje blind geloof ik, en ik heb geschreeuwd: wat, jij mijn hond schoppen, ik jou schoppen. Ik was niet zo netjes geloof ik, maar wie aan m’n hond komt, komt aan mij. *
En ik ging er al helemaal niet voor binnen zitten! *
Is tie nou [EMAIL=“helemaal…!@$#%”]helemaal…!#$#%&!!!
Xx Mar
Zo wat een lekker weer vandaag! Heb er helaas weinig van meegekregen want hele dag gewerkt. Superdruk geweest maar lekker opgeschoten met vanalles. Zometeen lekker een frietje halen en vanavond niks! Hebben al voorzichtig een afspraak met vrienden gemaakt om een terrasje te pakken, hopenlijk blijft het zul lekker weer!
@Von: hopenlijk ga je een keer iets winnen met het puzzelen! En anders, geen geluk in het spel maar wel in de liefde, toch?
@Sev: we zullen die buurman 's ff een schop verkopen! Laat 'ie van jullie hond afblijven!
Groetjes, Diamond
@Miere: ooo jaaaaa, wie aan mn hond komt, zal het voelen !!! Nou ja, helaas zijn het nog altijd buren en om een beetje ruzie te vermijden… Maar de volgende keer is het te doen! Die man moet maar naar het bejaardentehuis op zijn leeftijd, heeft hij rust genoeg ! Ah weet je, de kinderen hier maken ook véél lawaai, waarom mag mijn ‘kind’ dat dan niet ?
@Diamond: Hebben de frietjes gesmaakt ? Heb er ook zoooo een zin in ! o jaaaa zeker met zo een weer, om ze buiten lekker gezellig op te eten! Smakelijk !
@Sev: heeft zeker gesmaakt! Doen we vaak op dinsdag of woensdag als ik later thuis ben uit m’n werk. En met het warme weer vandaag had ik ook geen zin meer om te koken. Dus inderdaad lekker buiten gegeten ![]()
Waar is trouwens Lindalight, heb haar hier al een hele tijd niet meer gezien!
@Diamond, bedankt voor de menutip, ik was laat thuis uit werk, en we wisten niet wat te eten, tot ik las over de friet.
Lekker, met zo’n romige kipkroket, en een bamiblok. Grote beker melk erbij, mmmmmmmmmm.
Xx Mar
Heey mensen!!
Ook allemaal zo lekker genoten van het zonnetje en de daarbij horende heerlijke aan Turkije denkende tropische temperaturen? Ik iig wel ![]()
@ Sev: Welja! Wat een buurman! Zullen we even met zn allen langskomen daar?!
Ohw trouwens K belde mij vandaag ineens! Eigenlijk om te vragen of ik op msn kon komen, maar ja ik zat ‘on the roof’ (op een dakterrasje :p) heerlijk te zonnen in mn bikini. Dus nee ik kon niet online komen. maar we hebben even zitten bellen. En hij vroeg dus wanneer ik nu wel kwam. 1 Augustus kon hij helaas weer niet in Istanbul zijn… en ik zei nog misschien verander ik et ticket ook wel weer in oktober (is goedkoper en komt me misschien ook wel beter uit) zegt K ineens: We (K en S) verdienen nu trouwens ook goed geld, dus WE wilden dan naar NL komen!!! Dus ik vroeg: “Huh? In oktober??” Zegt ie: “Neeeeee! Daarvoor nog!”
Wow wel erg leuk, maar nu snap ik et helemaal allemaal niet meer!
Ze wilden BEIDE komen, dus K en ook S! Nou ik moet nog maar zien wat er uiteindelijk van komt…
Oh die turken zijn ook zooooo laten we ze killen!!! Nou Rien een hoop geduld voor je, en duidelijkheid! En veel plezier vandaag on the roof!!
Ik ga ook van het zonnetje genieten vandaag, denk ik. Eerst naar de kapper wat aan dat madame Mikmak kapsel laten doen, want zo kan ik geen feestje in! En dan het feestje van hubbie!! Als je wilt kijken waar we heen gaan:
www.scheepsrecht.nl
Ziet er gezellig uit, en de menukaart vond ik ook niet onprettig.
Volgende keer gaan we eens naar hun andere restaurant, het Dijkhuysje!
![]()
@Beps: Have fun!!!
x
BEPPIE VEEL PLEZIER VANDAAG!!!
@ Besmile:
EEN HELE FIJNE STAGE IN :FRANCE: GENIET ERVAN!!!
Plaats je de link van je weblog nog op het forum? Kunnen we je een beetje blijven volgen.
**Besmile… 5 mei…Vendee ( Frankrijk)
**
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Ja hoor Cyn, alles lekker, kan toch niet anders met zo’n weertje ![]()
@Besmile: véél plezier ! Laat eens wat van je horen zo tussendoor !
Besmile: Veel plezier daar!! Maak er wat van en leer er ook(schijnt de bedoeling te zijn van stage toch!!)
En vanaf morgen sta ik in de TOP VIJF!!!
![]()
en ik in de top-15 !
En ik in de top 3 en in de top 15!!! WAAAAAAAAAAAAAH
x
Cyn ik vind het niet leuk meer!!! Maar dat geeft niet, wij gaan in september weer en dan sta jij in geen enkele lijst meer!!!:laugh: :laugh:
![]()
Ja CYn !
Nou beps, véél plezier straks en vergeet je ring niet om te doen ![]()
Doe ik om!! Dan kan ik iedereen laten zien dat jullie fantastische meiden zijn!!!
![]()