Veel plezier....Welkom thuis deel 5!!

@Cynthia: succes met werken deze week! Ja ik weet het, heb best wel een lekker weekje, maar voor mijn doen is het best veel haha.

@Annemiek: leuk donderdag lekker eten! Blij te horen dat het weer wat beter gaat! Soms heb je er van die dagen tussen zitten…Was het trouwens nog druk bij jou, omdat het nu meivakantie is enzo?

@Marion: heerlijk zo’n ochtend lekker uitslapen, nou geniet er maar lekker van hoor! Hopenlijk kan de vakantie toch nog doorgaan in mei…

@Marjan: is je eerste werkdag een beetje meegevallen? Is wennen he naar zo’n lekkere vakantie…

@Mar: ja jij gaat al bijna! Heb je alles al een beetje klaar voor vertrek?

Groetjes, Diamond

Zo daar was ik weer en wat kunnen jullie kletsen zeg.
Had nachtdienst gehad en mijn slaap werd ruw verstoord door 2 helikopsters. Waren van het leger en de politie dus zal er wat gebeurd zijn.
Woon namelijk vlakbij het bos.
Maar goed goed excuus om uit bed te gaan en te gaan winkelen.
Heb shirtjes gekocht pffff voorlopig hoef ik dat niet meer te doen.
Maar goed ga nu alles maar eens terug lezen.

Groetjes jac

Klaar voor vertrek??
Ik???Hahahaha
Wss dinsdagavond(volgende week) ga ik daaraan beginnen, ik doe alles altijd op het laatste moment. Nou ja, ik zorg natuurlijk wel dat alles schoon is en in huis, maar inpakken doe ik echt op het allerlaatste moment, zo van inpakken, koffer dicht en wegwezen!
En om half vier weg 's nachts, 4 uur op schiphol, stukkie vliegen, en dan om 13.00 uur in het zonnetje op het strand ofzo. Zoiets had ik in m’n hoofd.Lekkerrrrr!
Ga nu maar eerst weer één van die 8 nachtjes weg slapen!
Xx Mar

Oh Mar, dat ken ik, ik loop wel op te ruimen, en te wassen, maar als ik om 2 uur weg ga, dan pak ik rustig om 12 uur de koffer pas in!! Waarom eerder, maakt toch niets uit! Ik controleer idd wel of ik verder alles heb(zeg 2 daagjes van te voren) maar das echt alles!! De puber heeft zich verleden jaar verbaast met welk een rust en kalmte dat allemaal bij ons gaat. Hij zat te wachten op de stress enzo, en toen die niet kwam vroeg hij of wij altijd zo weg gaan! Ja dus!! HEERLIJK!!
:wave:

Oke Mar, nog ff vol houden in je resto/toko en dan inpakken en wegwezen.

Ik moet nog 6weken en dan mag ik ook eindelijk weg!:banana:

En Bep, veel sterkte met jezelf vandaag. Hou je haaks!
Zo ook beterschap met je poes. Ik hoop voor je, dat de medicijnen aan zullen slaan en dat je haar/hem nog een poosje mag behouden.

Werkse allen voor die moeten werken en de rest een fijne vakantiedag thuis.
Ik moet ook zo weer aan de bak, maar da’s geen probleem.

Groetjes Roanna:wave:

Heey heey daar ben ik weer!
Een nieuwe eStore, terwijl ik 1 dagje weg ben, zie ik wel weer! Stelletje kakkelende kippen! :stuck_out_tongue:
De date was op zich wel leuk. Hele aardige jongen, maar van mijn kant (iig) was er geen klik ofzo. En voor die afstand denk ik niet echt een volgende date nodig. Ik heb wel een leuke dag gehad hoor, heel gezellig! Maar niet voor relatiemateriaal :stuck_out_tongue:
Bah het regende ook de hele dag in Amsterdam, was helemaal doorweekt!
Na de date ben ik naar vriendinnen van me die pas zijn verhuisd naar Haarlem toegegaan en daar blijven slapen, droge broek en sokken aan en Temptation Island enz gekeken, heerlijk!!
En nu dus weer thuis. Kamer opruimen en ik heb wel zin om flink te gaan stappen deze week, heb toch vakantie :stuck_out_tongue:

Kijk die Rieneke!!! Go for it!!!
MAAR…KAKKELENDE KIPPEN PAS OP HOOR!!!

Jammer dat hij van het verkeerde stofje gemaakt was, maar gelukkig wel een leuke dag gehad dus. Op naar de volgende mis(t)er Left!!
:laugh:

hehehe idd :stuck_out_tongue:
Ik was paar weken geleden een hele leuke jongen tegengekomen, hij was helemaal weg van mij (:D)
Maar hij had min of meer een vriendin en ik toen nog S. (en ik wilde sowieso veeeeel liever S toen) maar ja nu dat over is, denk ik af en toe nog wel stiekem aan hem… Ik denk dat ik hem toch binnenkort weer een smsje stuur… hopen dat het ook uit is met hem en zn vriendin :stuck_out_tongue: (ohw gemeen van mij) Maar het klikte toen wel heel goed tussen ons.

@ Rieneke:
Van de ene kant jammer dat de klik er niet was, aan de andere kant…in Groningen en omgeving stikt het vast en zeker nog van de leuke vrijgezellen.
Je hebt in ieder geval een leuke dag gehad toch?

Bah wat een dag vandaag! Wat jij laatst had Annemiek, had ik vandaag! Alleen maar gezeur en gedoe. Ook nog 's veel later thuis dan normaal, toen nog koken (waarbij ook alles mis ging :mad: ). Zonet ff lekker gedoucht en m’n megasize trainingsbroek aangetrokken. Plof zo op de bank neer en kom er vanavond ook niet meer vanaf. Zo gtst kijken, daarna csi en daarna Grey’s Anatomy…als ik tegen die tijd niet in slaap ben gevallen…

@Mar: ow zo relaxt gaat het er bij ons niet aan toe. Kan een maand vantevoren al beginnen te stresskippen hoor. Vrijdag maar 's even pasfoto’s laten maken want moet een nieuw paspoort!

@Rien: jammer dat er geen vonk was tussen jou en die jongen. Maar ach geen hand vol maar een land vol. Of wat zeg ik, een wereld vol! Komt helemaal goed, enne je kan altijd ff checken hoe het met die jongen gaat :smiley:

vertel ff hoe grey’s anatomy was!! oh wat zou ik graag nu ff met mn trainingsbroek liggen te zappen voor de tv met een bonbonbloc!!! mmmmmmm

ppppffff. wat is alles moeilijk zeg!! meiden geniet lekker van jullie vakantie’s in turkije, want dan is het allemaal zo zo zo veel moeier!!!

liefs

@Bloem : hey meid ! Kan het geloven dat werken en vakantie nemen in Turkije ver van elkaar liggen! Maar ik zou zo zeggen: kop op meid ! Eenmaal terug in het grijze Nederland/belgië en je zou verlangen dat je weer in Turkije was :D:TURKEY:

hey meiden.
wat kunnen jullie wat afkletsen zeg…
O als je toch het weerbericht ziet en die weerman/vrouw staat weer lekker met z’n rug naar ons zonnige zuiden … zou toch wel weer willen dat ik daar zat hoor.
Haha, zit nu allemaal puzzels in te vullen waarmee je reischeques kunt winnen, beetje tick van me geworden de laatste tijd. waar ik ze ook tegen kom, kranten, folders…maar denk dat het me meer kost aan postzegels dan dat het me ooit op gaat leveren…:no:

@Kelebek. beetje late reactie van me sorry. Jammer dat de click er niet was , maarre idd wereld ligt aan je voeten toch?

@ Bloem. Leuk dat je af en toe eens op dit forum komt. Maar je klinkt een beetje down?.. hopelijk niets aan de hand??? Kop op hoor, inderdaad vakantie is super in turkije en anders dan aan het werk. Maarre ik denk niet dat je wilt ruilen met ons. En gelukkig is er altijd nog je oudevertrouwde WW . Veel Liefs, Yvon

Bloemmie…Kop op meid, wat je aldoor doet!! Het komt goed, je ging ervoor, maak dat af, en houd dat gevoel dat je in het begin had vast!! Je hebt alweer vanalles gezien, waar we het zelfs van te voren over hadden. Het is niet wat het lijkt, en wat het wel is, lijkt er in de verste verte niet op(hihi)

Nou zo naar mn bedje, morgen werken en dan WEEKEND!!!(wat een luxe paardje ben ik toch hihi)

**Besmile… 5 mei…Vendee ( Frankrijk)

Mar…10 mei…Marmaris**
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side

Zo meiden een nieuwe dag, en dan ook de lijst er maar weer bij!!:smiley:
Ze zeggen dat het het weekend mooi weer gaat worden, ik hoop het dus, want dat is wel lekker dan!! Hubbie jarig(al doet hij er niets aan, moet zelfs 's nachts werken dus!) donderdag zn jubileum nou hij word maar verwend dus!!

KOP OP BLOEM. Zoals Beppie al vaker zei…MEID JE KAN HET!!

He beppie, in ieder geval gefeliciteerd met je hubbie.

Het zonnetje wil hier nog niet zo schijnen hoewel het buiten al wel lekker is.
Nou ik ga geniet van het weer, want moet morgen weer werken.

groetjes jac

Ja Jac thanks, ik vergeet er alleen bij te zetten dat het zaterdag pas is(HAHAHAHHA ouwe muts ben ik ook!!)

Maar ach dan kan je het niet vergeten:laugh:

eindelijk een zonnetje te spotten hier in NL. jammer dat ik moest werken, nu thuis kom en de zon van m’n balkon af is.
Maar toch, de wereld wordt er een stuk vrolijker van toch
hoop dat jullie beetje v.d. zon genoten hebben

@Besmile, al klaar voor vertrek??..

hmmmmmmmmmm toch niet best dat ik niet in de lijst voorkom :dead:

Leuk…schijnt het zonnetje dan, kan ik lekker buiten wat zitten en de hond lekker buiten wat spelen… Is de buurman zijn vader bezig in de tuin waardoor de hond zeer gefacineerd is en waardoor die man met zijn schop naar mn hond slaat door de haag :bored: Kan ik echt niet aanzien als ze mn hond iets doen! Waardoor die gaat gaan blaffen en die man nog méér geïriteerd geraakt… Wat die man niet begrijpt is dat je een hond geen aandacht mag geven en die dan vanzelf weg gaat.

Zodus…ik zit binnen met hondlief terwijl het zonnetje zo mooi schijnt :bored: