Wat is het hier trouwens rustig vandaag!! Geloof dat iedereen moet bijkomen na een uitbundige Koninginnedag ofzo…
Ja klopt ik was vandaag helemaal uitgeput! hahaha maar wel ERG leuk weekend gehad!! En veel foto’s gemaakt. Echt heel cool!
Morgen naar Amsterdam, ben benieuwd ![]()
Ik hou jullie zeker op de hoogte!
Slaap lekker allemaal! (K)
@ Rieneke:
Veel plezier in Amsterdam
!!
@Rienus: Go for it girl!! En vertellen hoe hij/het was vandaag!!!
Op mn werk, geen zin, mega depri(weet niet waarom) en het is bewolkt!!
Weekend was prima, dus dat is het niet!!
Ben dus niet echt hier zeg maar, wil eigenlijk naar huis en onder het dekbed, niets doen!! De kat is ziek, moet ik mee naar de dierenarts vanavond, en en en …BLEHHHH
Jullie horen het wel als ik weer een btje opgeklaard ben
![]()
@Rien: heel veel plezier met je date! Ben héél benieuwd (en helemaal niet nieuwsgierig hoor :whistle: )
@Annemiek: succes vandaag, hopenlijk wordt het toch nog een aardige dag. En anders, morgen weer een dag!
Vandaag vrij. Dinsdag, woensdag en donderdag werken. Ze hebben een paar uurtjes extra voor me geregeld, moet ook nog zóveel kopen voor we op vakantie gaan, dus dat kan ik goed gebruiken!
Groetjes, Diamond
Good Morning!!!
Iedereen een beetje uitgeslapen?!?!?!
@Beps: Voor je het weet is de dag weer om wijffie!!!
@Diamond: Lekker weekje!! Ik moet vanmiddag, dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag werken!!! Poeh…
X
@Diamond: Lekker he, zo’n weekje!! (heb ik elke week hihi) Deze week werk ik maan-dins-woensdag!! Donderdag is hubbie 25 jaar bij de baas, dus een klein feestje!! Lekker eten met een klein groepje!
Kom weer een btje bij, had gewoon een mega dipje. Meteen bij binnenkomst al een zeurpiet met grote mond, en ik zat al minder in mn velletje!!
Nou klaar met zeuren het gaat wel weer!
Wat heeft een ieder eigenlijk als beste gescoord op Queens day?? Ik een fiets!! En jullie kennen me zo niet, maar ik heb al in geen jaren gefiest, sterker nog, ik had tot op eergister niet eens een fiets:no:
Nou ik ben benieuwd
![]()
Ja heb heerlijk uitgeslapen. En dat was heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden. Kind heeft vakantie en er is hulp vandaag dus kon ik even blijven liggen. Gezellig samen in bed liggen babbelen.
Moet deze week wel een keer vaker gaan werken :sad: want mijn collega heeft vakantie. Ook mijn buurvrouw is op vakantie, ze zijn een weekje naar Italië. Het is dus rustig hier in de rimboe.
**Besmile… 5 mei…Vendee ( Frankrijk)
**
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Moest ff een stukje terug bladeren voor deze lijst…
Maar in mei gaan er niet veel naar turkije… ( Juni en Juli natuurlijk wel
)
Hoop dat ik mezelf er nog tussen mag zetten in mei, al wordt die hoop steeds minder. Zou dan met een vriendin en de kleine een weekje gaan omdat haar vriend in oktober een einde gemaakt heeft aan hun relatie, ff uitwaaien met z’n drietjes.
Haar moeder was 9 weken geleden geopereerd en het was al afwachten of ze eind mei voldoende hersteld zou zijn. Nu was de operatie niet helemaal vlekkeloos verlopen en was er een 2e operatie nodig. Vorige week maandag is ze weer geopereerd. Wordt nu helemaal krapjes, dus afwachten hoe alles gaat lopen. Ontzettend spannend …
Joeppie sta op de 6de plek, heb zooooon zin om te gaan
![]()
Komt vast goed, Marion, gewoon gaan hoor!!! Is heerlijk uitwaaien, ik wil NU!!!
![]()
Pak je koffer maar dan gaan we ![]()
nou als ik ook maar ff vrij had gingen we meis, zeker weten, maar helaas!!
![]()
Hee ,
nou mijn vakantiegevoel is alweer bijna helemaal weg…moet over een uurtje weer gaan beginnen met werken en heb daar natuurlijk nog helemaal geen zin in. Maar als ik eenmaal weer aan de slag ben zal t wel gaan (hoop ik). En wat een K****weer hier zeg, pffff wordt er moedeloos van. Dan te bedenken dat ik een dag of 5 geleden nog lag te puffen van de warmte op het strand. Tsa, t zijn zware tijden nu haha. Nee hoor, zo erg is t allemaal niet, zit gewoon een beetje zielig te doen. Nog maar 12 weken en dan ga ik alweer.
Vrienden van ons zijn nu in Marmaris in ons appartement en die vermaken zich prima en hebben redelijk mooi weer. Gelukkig maar. En Mar en haar man gaan volgende week, nog ff volhouden Mar deze week!
Ik ga maar eens in actie komen, meteen een drukke werkweek, dus ik kan er tegenaan.
Tot de volgende keer maar weer en iedereen een goeie week toegewenst, het schijnt vanaf woensdag beter weer te worden, eerst zien en dan pas geloven hoor!!
doei, gr. Marjan
Marjan, ik geloof niets meer!!! Als ik naar biten kijk dan word ik spontaan verdrietig, wil zoooo graag zon!! Dan ziet alles er vriendelijker uit, en is iedereen ook vriendelijk!!
Nou we blijven tellen, 39 en aftellend!
![]()
Nou, wat een shit weer, het lijkt hier in Amstelveen wel nacht!
Maar ja, nog 4 daagjes werken, (als deze afgelopen is!), en nog 8 nachtjes!!! (Sorry Bep) En idd maar hopen dat het later in de week wat beter wordt.
Marion, kop op, als je maar even een gaatje ziet is een vakantie zo geboekt, je kan heel snel weg als je wilt!
'K ga gauw weer aan het werk, tot laterrrrrrrrrr
XxMar
Geeft niet hoor Mar, ik gun het je!! En wat dat zwart betreft, sloterdijk is niet ver van Amstelveen, zeker hemelsbreed niet, dus ik weet hoe droevig de lucht eruit ziet:yes:!!
Nou ook ik weer verder
![]()
Zeker weten, als het moet heb ik mijn koffers zo gepakt :laugh:
Ik wil je wel helpen anders hoor marion!!!
x