Veel plezier....Welkom thuis deel 5!!

Jaaaaa die film heb ik gezien!!! Was leuke film!
Veel plezier met kijken Diamond!

He meiden, alles goed?
Gisteravond onwijs gezellige avond gehad in de kroeg, met live muziek enzo. En erg veel (echte) wijn, dus vanochtend wakker geworden met een flinke koppijn! Maar het was het waard, echt heel gezellig. Dus waren we pas laat op de rommelmarkt, en was er niet veel meer te halen. Wel kwamen we Marjan en haar man tegen, lekker bruin. Even staan kletsen, maar dat ging niet zo makkelijk, dus zijn we vanmiddag bij hun wezen koffie drinken. Nou ja, en de rest. En kletsen, kletsen en kletsen over Turkije natuurlijk! En de foto’s gezien o.a.van het appartement. Wauh, ik heb er al helemaal zin in!!!
@ Rieneke, wanneer was jouw date nou in Amsterdam?
@ Bep, gaat het weer een beetje?
@ Von, Welkom terug, leuke foto’s van Istanbul. En leuke vriend!
@ Bloemmie, Hoe is 't in de kapsalon en hoe lang blijven jullie daar nog denk je??

En nog ff, dan sta ik 5 dagen bovenaan!!!:turkey:
*Maar eerst nog een weekje werken.:sad: :turkey: :turkey: *
**
Xxxx Mar

leuke fotos von.

@Rien: inderdaad leuke film! En leuke man ook :stuck_out_tongue:

je bedeolt mark buffalo. Die speelttoch in die film.

@Diamond, idd goed gezien heb 2 verschillende kleuren ogen. puur natuur haha. grappig dat het je opvalt, hier in NL ziet bijna niemand het.daarentegen hoor ik het in Turkije ontzettend vaak.
m’n vriend vindt het ook erg grappig, vindt de donkere het mooist, uiteraard omdat hij die ook heeft haha.

Maar heb je een lekker dvd avondje gehad?

@Miere,dank je wel. Ben je alweer een beetje bijgekomen ???

Von, ja hoor de alc van gisteravond is nu wel uitgewerkt, nog maar geen nieuwe portie genomen vandaag!

@Besmile: jaa dat klopt! Vond je 'm ook leuk? :slight_smile:

@Von: m’n vriend stond achter me toen ik jouw foto’s bekeek en hij zag het ook meteen. Vindt dat altijd heel apart en mooi staan.

Filmavondje was leuk. Film is heerlijk romantisch, m’n vriend vond hem zelfs leuk haha.

Vandaag een lekker rustige zondag, m’n ouders komen vanmiddag nog ff bij ons langs. Zonnetje begint er hier al een beetje door te komen, en ik hoorde dat het eind deze week super lekker weer gaat worden!!!

Groetjes, Diamond

@Diamond, wat een wonder een romantische film die een jongen ook leuk vindt haha. Typisch dat je vriend het ook meteen zag. Moet mensen misschien dieper in de ogen gaan kijken … nee hoor het valt idd wel erg op op die foto, maar het valt mij natuurlijk niet meer op.

genietvan je lekker rustige dagje. en natuurlijk van het beloofde mooie weer voor volgende week. Al zit ik de hele week binnen, maar ja altijd beter dan met regen tegen de ramen toch?..prettige zondag!

@Von: jij ook een fijne zondag! Moet zelf aankomende week ook meer werken dan normaal dus zal er ook niet veel van meekrijgen, dus dat wordt voor mij ook meer genieten achter het raam dan lekker in het zonnetje buiten helaas…
Ach hopenlijk nog genoeg zonnige dagen te gaan! En anders…nog **37 **dagen en dan zit ik in het Turkse zonnetje!!

o lekker zeg, 37 dagen valt alles mee toch. Jij kunt ook zo lekker genieten v.h mooie weer he. ach de wereld ziet er dan toch ook meteen een stuk mooier uit hè .
o ja, ik moest gaan leren hè…

@Von: wat ben je aan het leren dan?

@diamond…ehhhhh nou zoals je ziet momenteel helemaal niets. maar ben ‘bezig’ met een toeristische opleiding (ivor-reisbegeleiding) , was van plan in turkije als hostess en later als reisbegeleider aan te gang te gaan.
maar heb het er afgelopen week veel met m’n vriend over gehad. als ik daar werk zou kunnen vinden, zijn we nog niet bij elkaar omdat je als hostess de ene keer daar zit en dan weer daar. bovendien is het een heel seizoen keihard werken met bijna geen vrije tijd. Tijd voor elkaar is er dan zowieso niet.

Dus eigenlijk is die opleiding heel erg leuk , wel ontzettend veel werk (informatieboeken maken, presentaties voorbereiden en houden etc, rondleidingen a’dam, utrecht etc) , maar heeft het misschien niet zo veel zin meer.
Ik ga tochmaar weer proberen in NL een goede vaste baan te krijgen met het oog op m’n vriend naar NL te krijgen. Zal ontzettend moeilijk worden, maar denk dat dat voor onze toekomst toch het beste moet zijn. Zo kunnen we toch ook niet doorgaan en in Turkije - hoe superhet land ook is- is voor mij geen toekomst.

maar goed, volgende week de hele week naar school in utrecht, dan een aantal praktijkdagen en dan het examen. ik zie het maar zo, het is nooit weg mocht ik nog eens beslissen de reiswereld in te gaan heb ik in elk geval een papiertje in handen toch.

maar de opleiding zelf is wel heel erg leuk. voor degene die interesse heeft, www.ivorreisbegeleiding.nl
(offe mag je geen reclame maken???)

@Von: groot gelijk dat je wel voor je examen gaat. Wie weet komt het ooit toch nog van pas. En op je cv staat het ook een stuk beter. Ik moet ook nog steeds één vak halen voordat ik m’n diploma kan krijgen en werkgevers beginnen daar heel vaak over. Terwijl het een dilploma betreft voor een heel andere branche dan waar ik nu in werk.

Ja ze letten echt wel goed op op gaten en zo in je cv … heb ik ook al gemerkt …

Ja dat is ook zo daarom ga ik er ook mee verder. heb tenminste net een fictief transferpraatje en een dagexcursieprogramma in elkaar gezet. Voor turkije uiteraard hè haha.
Krijg wel de kriebels hoor ervan, moet veel van die gidsen en internet doorspitten naar info. al die mooie plaatjes, blauwe luchten zwijmel zwijmel. :beach:

Waarmee ben jij dan nu nog bezig voor je diploma???

@Von: ik krijg al de kriebels als ik in een reisgids kijk dus kan me voorstellen dat jij daar nu ook last van hebt. Ik heb ook een toeristische opleiding gedaan maar op het moment doe ik er niks mee. Misschien in de toekomst, misschien ook niet, ik zie het wel. Maar voor op m’n cv zou ik toch graag dat diploma willen bemachtigen.

kan ik me voorstellen. heb ondertussen weer een opdracht af dus stond mezelf weer ff een blik op WW toe haha.
wel ‘zonde’ dat je niets met die opleiding doet. maar ik hoor het heel veel om me heen. ach ja wat niet is kan nog komen en als je nu werk naar je zin hebt, waarom zou je dan ook.
maar je gaat weer naar alanya hè, superhoor. ik ben er ook 2 keer geweest maar hoef er niet zo snel weer naar toe terug. vind de omgeving in andere plaatsen toch wat mooier. maar misschien dat ik er in het voor of naseizoen nog eens naar toe wil. toen ik er was was het echt supersuperhoogseizoen en stikkend v.d. hollanders. daar krijg ik het altijd een beetje benauwd van. Maar idd, we mogen niet zeuren: turkije is fantastisch !!!
Tel maar lekker af meid !

@Von: moet eerlijk zeggen dat Alanya in het hoogseizoen mij ook niet erg trekt. Vindt zelf het voorjaar altijd super om er naartoe te gaan. En wat het natuurlijk ook erg leuk maakt is om de opgedane kennissen weer terug te zien. Maar het kan zomaar zijn dat we volgend jaar heel ergens anders naartoe gaan. Maar ook dat zeggen we al jaren haha. En zie waar we steeds weer terecht komen :slight_smile:

Ben zelf ook 2 keer in Alanya geweest in het hoogseizoen, zo 4 en 3 jaar geleden. Toen vond ik het nog leuk. Nu is Alanya gewoon te druk geworden.

Vond het ook altijdk leuk om informatiemappen te maken en welkomstpraatjes in elkaar te zetten. En het uitvoeren in spanje vond ik ook leuk.