Welkom terug Von!!!
Leuke foto’s!
Hé Von, welkom terug! Jullie hebben wel genoten zo te lezen, heerlijk! Leuke foto’s hoor! Enne…zag ik het nou goed, heb je twee verschillende kleuren ogen?
Vandaag een lekker rustig dagje eigenlijk. Zonet een broodje gehaald bij Bakker B*t, lekker!! Zometeen naar de videotheek voor een leuk dvd’tje voor vanavond.
@ Diamond: Ja, gezellig! Wijntje erbij, komt alles weer goed!![]()
Girlsparty was al geweest, las ik net. Heb ik zeker wat gemist? Nouja, volgende keer weer!
Toch?
Groetjes Roanna
Zo kapot geslenterd achter hubbie en onze vriendin aan(puber mee niet mee mee niet mee, enz/zat ergens aan een kraampje met jongeren van de kerk voor een project in India!) ben ik STUK!!! thuis! Hubbie nog maar weer(!!!) een rondje, puber weer bij kraampje, en ik…NAAR MN BEDJE!!!
Tot later!!
![]()
Leuke foto’s Von!!
@Roanna: fles staat koud! En op een zaterdagavond mag dat best!
@Annemiek: klinkt vermoeiend! Nou slaap maar ff lekker dan!
Zonet een lekker romantische dvd gehuurd en vanavond lekker op de bank! Ow ik zag bij ons op de Koninginnemarkt allemaal lekkere Turkse hapjes! M’n vriend heeft daar niet zoveel mee, anders was ik me even lekker tebuiten gegaan…
Oke! Flesje wijn staat koud, romantisch dvdje erbij. Neem ik weer de ongezouten pinda’s mee en kom dan lekker tussen jullie op de bank zitten.:laugh:
Ik denk dat ik nu ook nog ff ga bijslapen, kan ik er vanavond weer lekker tegen aan. Jeetje, wat een slaapmutsen hier hè? ![]()
@Roanna: heb je nog wat pinda’s over? Je bent er de hele week zo mee aan het sjouwen geweest
Hihi ik zie ons al zitten vanavond, toch maar bij een virtueel glaasje wijn houden? En dan gaan we morgen los in de haven van Alanya!
Allemaal een leuke Koninginnedag??
Ik weet niet hoe het in de rest van het land is, maar hier aan de kust valt het weer best wel mee, een beetje fris, maar wel zon en droog.Later klets ik wel weer mee, nu eerts ff wat eten. XXxx Mar
En Franzijn en Missymoi een hele goede reis en veel plezier natuurlijk!
Het was hier op de Veluwe net zulk weer als bij de koningin in Zeewolde en Almere, alleen kregen wij het een paar uurtjes later. Hagel, regen en veel wind en af en toe het zonnetje. Nu is het al een tijdje droog.
Ik ga hoor net, (verrassing van mijn manneke) dat we zo dadelijk even ergens uit eten gaan . Nou, da’s niet gek dus!
Fijne avond allen en als ik op tijd terug ben vanavond, kom ik de pinda’s nog langs brengen.
![]()
Groetjes Roanna:wave:
Oja ook namens mij natuurlijk, voor iedereen die al heel gauw weer vertrekken voor hun vakantie,… hele fijne vakantie gewenst en geniet ervan.
Gr, Roanna:wink:
@ Roanna:
Dan komt dat weer nu naar brabant, hangt me toch een donkere lucht een stuk verderop!!
Leuke verrassingen heeft je manneke, veel plezier!!
Waaahhhhh hahaha ik liep net door het overvolle centrum, zie ik ineens een van de reisleiders (Turkse) voorbij lopen uit Alanya!!!
Hij had me 2 jaar geleden ofzo wel verteld dat hij een vriendin in Groningen had, maar dacht dat dat allang uit wsa, aangezien hij me vorige zomer nog heeft geprobeerd te versieren…
Hahaha wat grappig ineens hier in NL in mn eigen stadje ineens een bekende uit Alanya tegenkomen… echt grappig!!!
@Roanna: eet smakelijk, lief hoor van je man!
@Rien: da’s wel heel toevallig! Leuk zeg! Hebben jullie nog met elkaar gepraat?
LACHUUU en dan zie je maar weer, hoe vaak nemen die gasten hun ‘vriendinnen’ in de maling!!! Maar wel echt leuk, is een klein kadootje!! Toch vandaag een stukje Turkije Rien!!
Ben wat minder rot, maar toch. Hubbie slaapt nog steeds. We worden(zijn) oud, geloof ik!!
Nou doeidan
![]()
@Annemiek: sterkte dan maar vanavond met bijkomen :yes:
Ja, Diamond, ga je om 6 uur wandelen, kom je om 4 uur thuis, en dan ben je echt verrot!! We willen er niet aan, maar ik geloof dat ons lijf verteld dat het begint te komen! Welke film hebben jullie gehaald?
![]()
Besmile… 5 mei…Vendee ( Frankrijk)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Ik denk ik haal m nog ff naar voren, kan iedereen weer zn plek vinden(
)
![]()
@Annemiek: ach maakt het uit joh. Vanavond lekker op tijd slapen en verder heerlijk relaxen. We hebben Just like heaven gehuurd. Iets met een vrouwelijke geest en een man die verliefd worden. Geen idee of het wat is, we zullen het zien.