Veel plezier....Welkom thuis deel 5!!

FRANSIJN HEEL VEEL PLEZIER IN SIDE!!

Geniet lekker van elkaar en veel plezier in de hamam :wink:

@ Fransijn: VEEL PLEZIER IN SIDE! En veel plezier met Ercan en het afhuren van de hamam :wink: Geniet ervan meid!

Is ie weer, want ook Fransijn en Missymoi moeten even bovenaan staan :banana: :banana:

Fransijn…30 april…Side!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)

Besmile… 5 mei…Vendee ( Frankrijk)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side

@ Missymoi: Jij ook heel erg veel plezier natuurlijk!!! In Bodrum!
Maak er een mooie vakantie van! Komt vast wel goed :wink:

Fransijn en missymoi heel veel plezier en geniet er lekker van!!!

groet

aan allen die weg gaan : HƩƩL VƩƩL PLEZIER GEWENST !!!

en nu ikke : 15e plaats !!!

zooo ben ik weer ff

lang afwezig geweest maar heb het ontzettend druk… momenteel een nieuwe baan erbij (heb er nu dus 3) als grondstewardess… heb afgelopen week cursus gehad en morgen moet ik voor het eerst de vloer op gaan inchecken… spannend hoor… word hartstikke druk morgen want de mei vakantie begint…

tja verder erg druk met school (aangezien ik daar de laatste tijd te weinig aan gedaan heb… )

naja ga er weer vandoor… groetsels

Lijkt me echt een leuke baan Nur!

bedankt voor alle lieve reactie’s!!! stelletje schatten!!

de baan is bij kempinski, yalıƧiftlik, echt een super deluxe 5***** hotel met een spa erbij,dat tot de 5 beste van europa hoort (zegt men) en ik zou dan gewoon uitleg moeten geven in 4 verschillende talen over alle baden. niet eens zo zeer het lokken van klanten om het zo te zeggen, maar gewoon de klanten die er zijn uitleg geven. maar niks is nog zeker, zo gaat dat hier in turkije, dus wilde nog niet de naam van het hotel vermelden.
goed betaald, hoog aanzien, woning in torba of in yalıƧiftlik en ook niet onbelangrijk. turkish delight kan daar ook werken (maar doet dit niet) en hij kan bij zn vorige baas werken in yalıƧiftlik, waar we elkaar vorig jaar ontmoet hebben, alleen dan nu een leidinggevende baan…klinkt super allemaal he?? maar ja, nog ff afwachten. heb nu ook nog twee andere referencies voor banen hier in marmaris, maar ookal mag ik kiezen, ik vind marmaris gewoon echt niks…dus nog ff afwachten.
ben nu trouwens ’ op vakantie’ in iƧmeler. hahahahaa. het regende zo erg dat we ff zijn gaan dƶlmussen en toen kwamen we hier, en toen kregen we een gek idee en hebben een hotelkamer gehoord hier ;)…dus ja, alles is super tussen turkish delight en mij. we ruzieen wel vaak, ( de jongens met wie ik van de zomer wat gehad heb, werken ook dit jaar in yalıƧiftlik, dus hadden we ruzie over of ik nog met ze zou gaan praten enzo…) maar maken het ook weer goed. hahahahaaaa. houd het een beetje interessant zeg maar. anyway, ik hou jullie op de hoogt, je kunt altijd mailen naar [EMAIL=ā€œbloem29-forum@hotmail.comā€]bloem29-forum@hotmail.com en dan geef ik jullie mn turkse of NL- nummer en kunnen we een keer afspreken in bodrum!!

@Marjan: welkom terug!

@Fransijn en Missymoi: heel veel plezier meiden! Een heel fijne tijd gewenst!

Zal morgen weer wat uitgebreider reageren, vanavond weinig tijd. Iedereen een heel leuke koninginnenacht/dag gewenst!

Groetjes, Diamond

@ Bloem:
Klinkt idd super! Hopen dat het gaat lukken. Zal zo eens kijken waar je dan terecht gaat komen.
Leuk even ā€˜op vakantie’ in IƧmeler, een keer wat anders dan bij de kapper :wink: . Goed te horen dat het super gaat met Turkish Delight. En af en toe een ruzie hoort erbij, heb je wat om goed te maken ;).

precies!!!

Hotel Kempinski ziet er toppie uit Bloem! Zou er zo heen gaan, als ik Bodrum nog niet had gezien.
Maar eerst staat Fethiye nog hoog op mijn lijstje.

waar in fethiye wil je heen gaan dan?? want ik ben er dus nu twee keer doorheen gekomen en het kwam op mij toch over als een grote vallei en niet echt toeristisch. meer ƶludeniz zeg maar,
kalkan is ook erg mooi. hotel pirat is goed te boeken voor NL-ers had ik begrepen, maar overal is het mooi (behalve in M. hahahhaa)

Hoeft voor mij ook niet heel erg toeristisch te zijn, zal bijvoorbeeld nooit een hotel boeken midden in Marmaris, Bodrum of Alanya, altijd in een kleiner plaatsje in de buurt. Er is in de omgeving van Fethiye gewoon zoveel wat ik allemaal wil zien en er zijn best leuke hotels in de buurt. Maar ieder jaar krijg ik mijn medereizigers niet mee. Wacht dus rustig af tot mijn beurt komt…hihihi.

Koninginnedag! Nu schijnt het zonnetje hier nog maar vraag me af hoelang dat zo blijft…
Heb de afgelopen dagen lekker veel getraint, bevalt echt goed!

@Roanna: vanavond maar weer een flesje opentrekken? Het is Koninginnedag dus we hebben wat te vieren :slight_smile:

@Annemiek: Brothers! Daar kwamen we vroeger vaak! Totdat onze vrienden ergens anders gingen werken, sindsdien zijn we er niet meer geweest.

@Rien: gaaf dat je volgend jaar naar Istanbul gaat stage lopen! Super dat je dat soort dingen gewoon doet, ben soms best 'n beetje jaloers hoor.

@Marjan: fijn dat jullie zo’n leuke vakantie hebben gehad! En dat je Bloem hebt getroffen daar!

@Bloem: ik duim ook voor je! Hopenlijk gaat het lukken! En als wij in september in Turgutreis zijn komen we ook een dagje naar Bodrum. Zien we je misschien wel, leuk!

Binnenkort ons avondje Alanya by night opnieuw plannen, het is er nog niet van gekomen :slight_smile:

Groetjes, Diamond

Fransijn…30 april…Side!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)

Besmile… 5 mei…Vendee ( Frankrijk)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side

Fransijn & Missymoi:
Goede reis en heel veel plezier in :turkey: !!

hey allemaal.
gisteravond weer veilig en wel voet gezet op nederlands kille bodem. na een 5 dagen in het super Istanbul in het bijzijn van m’n lieve vriend, is het hier weer even wennen. Maar erg genoeg went het afscheid nemen al een beetje.
We hebben samen 5 superdagen gehad, ontzettend veel gelopen en gezien. Ook veel gepraat samen. het blijft lastig, ik spreek wel behoorlijk wat turks maar natuurlijk kan je je nooit goed genoeg uitdrukken en dat is soms best lastig.

Maar hij was superlief,soms vraag ik me echt af hoe ik hem tegen het lijf heb kunnen lopen, echt geweldig. Soms kijkt hij me zo doordringend en lief aan met die donkere ogen van hem, dat het lijkt alsof de wereld onder m’n voeten wegzakt…:love:

Maar goed, tijd van komen en tijd van gaan en daar zit je dan weer in het kille Holland. Zo naar de verjaardag van m’n moeder. Moet eerlijk zeggen dat ik er een beetje tegenop zie. Ze zien onze relatie niet echt zitten en hebben het er erg moeilijk mee. Wat ik ook wel kan begrijpen. Denk dat ik in hun situatie ook niet had staan springen.

Maar meiden sorry genoeg over mij. Ik zie dat jullie er ondertussen in geslaagd zijn een 5e deel ā€˜veelplezier welkom thuis’ te beginnen…lachen zeg. Geslaagd initiatief Diamond haha !!! (volgens mij begon jij een jaar of 1,5 terug met de eerste ā€˜veel plezier…’ topic )

@llemaal, sorry heb jullie verhalen nog niet bijgelezen, eerst nog maar eens de boel hier aan kant krijgen want het is meteen weer een chaos hier.

Degenen die gaan : geniet ervan en stuur wat zonnestralen deze kant op het is hier steenkoud.

O ja en prettige koninginnedag…was ik helemaal vergeten kom ik gisteravond op station in Amsterdam met koffers en al door die menigte heen Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh

WELKOM THUIS in een druilerig Nederland VON !

idd druilerig hier, komt ook weinig uit m’n handen.
beetje aan het nagenieten. , even meegenieten??haha

http://www.mijnalbum.nl/Foto=VKQXXQYJ

http://www.mijnalbum.nl/Foto=KRRIXYCS

http://www.mijnalbum.nl/Foto=AP64YSLG

[COLOR=blue]http://www.mijnalbum.nl/Foto=P7MMOEQQ

[/COLOR]