WELKOM THUIS MARJAN
!
Welkom terug Marjan. Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. De tijd is omgevlogen zeg.
Leuk dat je Bloem hebt ontmoet.
Nu maar weer back to real life.
Voor mij nog 2 1/2 dag voor ik vertrek, nl. zondagavond. Best een rottijd, maar terug ga ik ook pas op zondagavond. Nou dat gaat wat worden die maandag dat ik dan weer op school moet beginnen.
Nu nog even een dagje op school en invallen bij de gymnastieklessen en dan kan het feest beginnen. Inpakken, huis aan kant, nog even snel naar m’n kids en m’n vriendinnen.
Een van m’n vriendinnen vertrekt vandaag al naar Side en die zie ik ook nog wel volgende week.
Werkse allemaal, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Marjan: Leuk dat je er weer bent!!! Ook leuk dat je bloem hebt gezien!!!
X
nou marjan heb je de zon soms meegenomen naar NL? sinds gisterenavond is het aan het regenen hier, dus je mist niks!!
vond het erg leuk om je te zien en te spreken.
verder geen nieuws. nog steeds op zoek naar werk, misschien iets in Bodrum, erg goed, maar afwachten of ze mij willen hebben.
anyway
allemaal een heel erg prettig weekend en fijne vakantie voor hen die dat hebben en drink er nog maar eentje!!
Heey Bloem!
Leuk dat je ons zo op de hoogte houdt!!! Hoop voor jou dat je snel een baan zal vinden, en dat het zonnetje daar gaat schijnen! Don’t worry hier schijnt hij ook niet!!! Alles verder goed daar? Ook met je Turkish Delight?
Als je in Bodrum gaat werken, let me know… Dan komen Beps en ik wel ff op de koffie bij je ![]()
Succes met het zoeken van een baan!
Kus Cyn
@ Bloem:
Komt allemaal goed Bloem, straks gaan ze nog om je vechten ![]()
Heeft Marjan de zon boven brabant verloren denk ik, hier is het heerlijk zonnig, lopen in een t-shirt
.
Bloemmie!!! Meis denk erom, de turken missen iets als ze jou geen baan geven!! Hun verlies!!
En Bodrum, ja schat kom ik(of samen met Cyn) ff langs!!
Net terug van motorrijden! Ach dat ding is echt heel wat om omhoog te houden(hihi) dus ik ging weer vanonder!! Ik niets, de motor ook niets, maar je voelt je zo’n muts!!
Verder gaat het echt vet lekker en vind ik het nog steeds kicken!!
Zo douchen, boodschappen, en dan klaar!!!
tot straks ofzo
![]()
@ Bloem:
Las net je weblog, hopelijk gaat het lukken bij het hotel in Bodrum en is die leuke baan voor jou.
Kom op meiden allemaal duimen voor Bloem!!!
**IK DUIM VOOR BLOEMMIE!!!
**![]()
IK DUIM OOK!!!
Mar kan je die link nog ff geven van der weblog?
x
Komt ie!!
http://bloemdiscoverslife.web-log.nl/log/5429432[URL=“http://bloemdiscoverslife.web-log.nl/log/5429432”]
Bloem, succes meis, Bodrum is ook onwijs leuk en mooie grote resorts daar. Ze kunnen jullie daar vast wel gebruiken.
Fingers crossed!!
Xxxx Mar
DUIM OOK MEE VOOR BLOEM!!!
@Bloem: ook ik duim voor jou meid ! Je kan het !
@Beppie: Nou, die motor is net als een man, moet je ook wat naar je hand gaan zetten
hihihi
Wat die zon betreft, het is hier heerlijk in het zonnige België !
Natuurlijk duimen we mee voor Bloem. Heb even op haar weblog gereageerd.
Jammer dat het zo moeilijk is om werk te krijgen, maar het zal wel goed komen.
@Fransijn: Alvast heeeeeeeel veeeeeeeel plezier in Turkije met je mannetje!!! Heb je de tickets etc. allemaal netjes op tijd gekregen???
X
Hoi allemaal, Ik heb alles keurig op tijd gekregen, vorige week al. Heb er echt heel erg veel zin in om weer naar Ercan toe te gaan en leuke dingen te doen samen. Hij zal op gezette tijden ook moeten werken, maaar z’n broer is altijd heel erg coulant en geeft ons ook tijd samen.:love: :love: :love:
Straks uit school ga ik nog even een paar uur gymles geven.
Daarna ga ik me echt richten op de vakantie.
Ik zal aan jullie denken als ik in Side aan 't genieten ben.
Veel liefs en tot horens, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Fransijn:
We gaan je toch nog wel horen op het forum voordat je gaat?
fransijn heeel veeel plezier. En voor de andere alvast fijne weekend + koninginnedag.