Veel plezier....Welkom thuis deel 5!!

Nou, zo te zien Diamond, moet we die fles weer met z’n beidjes op maken. Iedereen is weg!

Zo rustig hier!:asleep: Groetjes Roanna:wave:

Ben er ook ! Wil helpen de fles leeg maken :wink:

Kom maar op, zit lekker op het strand in Alanya, en we zitten te wachten tot Rieneke en Diamond komen!! Zij gaan ons Alanya by Night laten zien, toch!!
Kom op meiden, we gaan zo!!
:wave:

Oke! Als het nog steeds daar in de buurt van die tennisbanen is, weet ik wel waar het is.

Ja, ik zie je aan komen lopen, Roanna, iets meer naar rechts, ja ik zwaai:wave: Welkom erbij, wachten blijft op Rieneke en Diamond. Die zitten vast bij Brothers aan de overkant de plannen te smeden onder genot van een hapje(:yes:)
Tot zo allemaal

Nou ik geloof dat we nergens heen gaan. Iedereen is weer weg en niemand die nog langskomt!! Zelfs Rien en Diamond zijn er niet. Ga maar ff een spelletjes doen dan!!
Tot straks

Nou, ik was er wel, maar kon je niet zo gauw vinden . Maar nu zie ik je. Jij bent die mevrouw daar met die fles wijn in de hand? Ik kom eraan!

Ben net nog langs Brothers gelopen, maar zag niemand die op hun leek. Dus waar die anderen allemaal zitten? Ik weet het niet. Misschien bij 't Molentje? :confused:

Groetjes Roanna:whistle:

Hier ben ik!
Pffff fie girlsavond is me toch iets te zwaar gevallen! Dikke kater!
Maar ik ben er weer! Nog even op Diamond wachten en dan kunnen we richting ALanya vliegen! Jaaaaaaa alle bekenden weer tegenkomen :smiley:

Naast de Kleopatra berg, tegenover de tennisbanen. EN OF IK DAT KEN!!! :smiley: :smiley: daar was mijn oude huisgenoot strandwacht (strand nr 2) Hij is alleen nu niet in Alanya…

Hihi we hebben al afgesproken als ik stage ga lopen in Istanbul volgend jar feb. Dan ben ik bij hem in Ankara uitgenodigd en komt hij ook eens langs bij mij in Istanbul :smiley: Waaahhhhh heb er nu al zin in! 6 maanden wonen en werken in Istanbul!!! Nu alleen nog even regelen…

Ja, ben er ook weer. Eerst ff vermelden: nog 13 nachtjes en een uurtje of wat slapen!!!
Niet om jullie jaloers te maken, hoor.
Hebben jullie nog een lekker glaasje wijn voor mij?
Neem ik een lekkere turkse pizza mee.
Lekker op het strand? Ik kom eraan!
Xxx Mar

Mar, kom maar op!!! Wijn genoeg!!

Roanna, je gaat in Alanya toch niet in het Molentje zitten, nog ff en je gaat me vertellen dat je er opzoek gaat naar kroketten(HAHA)

Rien, ik wacht tot je komt. Maar niet langer dan 15 minuten hoor!! Moet morgen om 8 uur weer fris en fruitig bij de motorles zijn(YEAHHHH!)

Tot zo(turks, dus InsAllah!)!

Jaloers? Nee hoor! Wij gaan zelfs 2 x dit jaar en wie weet, ook nog wel zo ff een weekendje.:RockOn: :yes:

Oke, neem ik weer de ongezouten pinda’s wel mee. Zou Bep al klaar zijn met haar spelletje?

roanna

Nee Bep, alleen langs gelopen

Nou Bep is het wachten een btje zat zeg maar. Was vanmorgen TE vroeg op, en de nacht begint in te vallen!!
Als hubbie zo naar zn werk is gaan hier de lampjes uit!!

Laat het jullie niet tegenhouden, veel plezier zo meteen in de haven!!
Tot morgen!

@Roanna, het eerste jaar dat we daar waren(18 jaar terug) liep je langs het strand, en dan rechts langs het museum omhoog! Daar stond ergens een wit muurtje en daarboven kon je iets eten en drinken. Leek ons helemaal geweldig wij naar boven. Kregen we een boek of we iets wilden schrijven…wij lezen…lekkere gehaktbal…fricandellen…kroketten…WEGWEZEN!!! niet meer aan die kant gelopen!!
HAhahaha

Nou nogmaals veel plezier tot morgen

Weltrusten Bep en kijk morgen weer goed uit met motor rijden en doe je best weer.

Ik ga ook zo kappen. Moet morgen ook nog even werken dus.

Veel plezier nog alle anderen:wave: :wink: Roanna

*Bep, voorzichtig morgen, hè, met dat grote motording. *
Collega, werk ze morgen, ik ga ook gewoon, hoor. Wij simpele zielen werken gewoon 5 dagen in de week.
En dan nog een weekje…joepieee
Vannacht komt Marjan weer thuis, ben benieuwd naar de verhalen, en de foto’s.
*Nou, als jullie gaan slapen, welterusten, tot morgen maar weer. *
XXXxxxxxx Mar

Ja Mar. Wij werken wel weer even. Ook 5 dagen per week maar in mijn geval niet fulltime. Gewoon een paar uurtjes per dag.

Maar voor jou nog een korte tijd en dan… heerlijk op vakantie. Het is jullie gegunt hoor.

Wel leuk dan, dat je vriendin vannacht weer terug komt. Jullie gaan in hun appartement toch, als ik het goed gelezen had?

Jij ook een goede nacht Mar en droom maar lekker van je vakantie. En niet van Sod…ho:embarrese hoor!

Roanna

Hee meisjes,
Ik ben net terug gekomen uit Marmaris. Het was natuurlijk weer helemaal geweldig en we hebben dus zulk mooi weer gehad. Echt waar! Ben gewoon een soort van bruin geworden haha.En ik kreeg opeens een sms van Bloem, ze is in Marmaris en we hebben daar ff iets gedronken samen. En natuurlijk was haar turkish delight er ook bij, nou tis ook echt een turkish delight hoor, mooie man!Ze zijn hard op zoek naar werk daar, maar Bloem was niet echt weg van Marmaris, tsa smaken verschillen…
Maar goed, we hebben het dus weer heel fijn gehad in ons eigen huisje daar. Tis nu echt helemaal af en we zijn er erg gelukkig mee.Nu maar weer een paar maanden werken voordat we weer gaan.Nu ga ik lekker slapen en morgen de boel opruimen. Das weer t nadeel van terugkomen van vakantie he, maar hoort er ook bij. Iedereen alvast een gezellige Koninginnedag toegewenst…

doei, gr. Marjan

MARJAN!!! WELKOM THUIS!!!
Meiden Marjan is er weer!!! Kan ze gezellig mee stappen.
Marjan als het kleed langsvliegt, gewoon opstappen! Kan jij ons Marmaris laten zien!!(“ff” bijlezen Mar kom je er wel uit haha)

Zo op de motor, ja ik pas op. Ben 1 keer een beetje gevallen, of beter omgevallen omdat ik te langzaam een bocht nam, en das genoeg!! Niets gebeurt hoor, maar gewoon nooit meer!

Tot straks!