He hallo besmile fijne vakantie!!!
groet jac
He hallo besmile fijne vakantie!!!
groet jac
heey Besmile!
super fijne vakantie! Hoop dat je net zulk weer (of beter) zult hebben als wij vandaag hadden (komt vast wel goed)
SUPER VEEL PLEZIER!!!
Heel veel plezier…
Wij zijn ook al aan het aftellen.
Nog maar 28 dagen. Heerlijk…![]()
En Marion in jouw lijstje staat dat we 31 juli naar Kusadasi gaan maar dat hebben we verzet naar 21 augustus. Als je dat wilt veranderen…![]()
Dank je wel…
groetjes Jacqueline
**Besmile… 5 mei…Vendee ( Frankrijk)
**
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
**Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
**Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Is veranderd Jaquelientje!
Besmile, veel plezier in Frankrijk :FRANCE: , en veel succes met je stage.
Xx Mar
ths meiddddddddddddddddddddddddddden. link van weblog is http://judie.waarbenjij.nu.
jullie oook allemaal fijne zomer en vakantie geniet ze
Hoi,
Besmile, heel veel succes in Frankrijk, maak er een mooie tijd van!
Mar, je staat nu bovenaan in de lijst, lekker he?? En daarna kun je nog een keer in de lijst toch?
Marion, ben jij degene die de lijst bijhoudt?? Nou, zet Mar en Marjogege dan maar op 10 juni naar Marmaris. Jaja, wij gaan er samen een weekje tussenuit. Maar Mar gaat eerst volgende week samen met haar mannie…
En je kunt mij ook nog een keer in de lijst zetten voor 19 september, natuurlijk weer naar Marmaris.
Ik ben ondertussen alweer terug in mijn Nederlandse ritme en das ook wel weer leuk hoor. Komende 3 dagen werken en dan ben ik weer een dag of 5 vrij. Ben al weken van plan mijn kledingkast een keer uit te ruimen en dan kleding uitsorteren en zo. Ga ik echt volgende week een keer doen, wat zal dat schelen zeg haha!
Iedereen alvast een leuk weekend, t wordt geloof ik best mooi weer, dus genieten maar.
Doei, gr.Marjan
Lieverds
Niemand houd een lijst bij, dat mag iedereen toch gewoon doen!?!
Als je weggaat dan zet je je naam ertussen, haalt de lijst naar voren(of andersom:laugh:) en gaat gewoon verder!!
Dus Mar en Mar, lijkt me lekker tof jullie samen, en ik geloof dat ik blij ben dat ik dan niet in Marmaris ben, want jullie maken het er helemaal onveilig!!
En ik zit zo te kijken:
Jaquelientje 2 juni
Cyn 5 juni
Diamond 7 juni
Ik 9 juni
Mar en Mar 10 juni
HET WORD HIER RUSTIG BEGIN JUNI!!!
Nou we gaan na vandaag bijna allemaal weekend vieren met mooi weer(Cyn sorry, vanaf volgende week jij ook!)
![]()
Goeiemorgen!
Wou dat ik in het Juni-lijstje stond ![]()
Hoe was het etentje beps ?
Hoe zit het met het weer voor vandaag ? Blijft het warm? Onweer zeker tegen de avond ?
![]()
Hier lijkt het nog steeds redelijk, zit eigenlijk al 3 dagen op dat onweer te wachten! Gisteravond begon het rond 7 uur te waaien en ik dacht dat het onweer zou komen maar niet. We wachten af!
![]()
Hier waaide het al in de namiddag en overtrok het soms wat. Maar naar de avond toe was het weer volop zon en windstil ! NU ook nog mooi weertje. Vind een onweer wel nog eens best gezellig ![]()
Onweer gezellig?? Ik schijt in me broek!! Haha ja beps voor mij nog geen weekend… Heb deze week alleen zondag ipv weekend!!! En dan dinsdag examen waaaaahhh…
Heb Yasar gister weer gesproken :D:D Weer helemaal blij dus!!
x
Mooi Cyn, kan je er weer ff tegenaan. Over 1 mnd zie je hem, en ik over 5 weken haha
En onweer is NIET gezellig, ik schijt 4 kleuren!!!
Dussssss…
![]()
Ik schijt 7 kleuren stront!!! haha wat een taal gebruiken we weer vandaag! Het is hier rustig en iedereen loopt voorbij met een ijsje! Ik ga zo mijn tosti er maar eens ingooien denk! Krijg honger!!!
x:banana: Nog maar 4 weken!!! en 3 dagen haha
ik zit ff snel aan een broodje en dan boodschappen
mss ook maar dat ijsje Cyn??!!
![]()
mmm heb zo een zin in een ijsje maar we hebben geen, en heb geen zin om naar het centrum te gaan om er een te halen …Ben ff leeg vandaag en ik loop niet ver weg want ik verwacht mn vriendje nog hier op msn !!
Ik heb trek in een MCFlurry met m&m’s!!! Heerlijk!!!
x
Of een met rolo! Jammie!
Of nee een ijsje bij de Austral**n! Mmm met mocca en stratiatella of een chilled coffee shake met mocca of een ijsje met mango en ananas smaak ![]()
OHW JAMMMMMMIE!!!
Geef mij maar een twix-ijs ![]()
Of vanillecreme met verse aardbeien !!! of dame blanche ! of banana split !