Hallo,
We willen graag een dag of drie met een bootje vanuit Bodrum of omgeving varen. Zwemmen zonnen snorkelen.
Hoeft niet luxe te zijn.
Evt met bemanning.
Heeft iemand ervaring , tips
bvd
Hallo,
We willen graag een dag of drie met een bootje vanuit Bodrum of omgeving varen. Zwemmen zonnen snorkelen.
Hoeft niet luxe te zijn.
Evt met bemanning.
Heeft iemand ervaring , tips
bvd
kijk eens op
www.bodrum.pagina.nl
Absoluut, wij hebben een boot, de egoïst (dat is zijn naam), gehuurd voor een hele week. Je komt de prijs gewoon met de kaptitein overeen doe er maar veel vanaf ! Ik raad dat iedereen aan ! Je kunt de boot ook delen met vrienden ! Maar vrees niet, er liggen enorm veel bootjes in de haven, je zult er wel een vinden ! Een tip, vraag aan de kapitein om langs Rhodos te passeren. Groetjes, Marifer
gewoon daar in de haven ernaar vragen. en onderhandelen inderdaad om de prijs
Hé Marifer, hoe is het? Weer helemaal beter?
Wat leuk dat jullie een hele week zo’n boot hebben gehuurd. Was je dan ook echt de hele vakantie op het water of gingen jullie af en toe weg? Lijkt me wel erg relaxt zeg! Wij zijn een dag weggeweest met de boot en vond het al super!
Groetjes, Diamond
Hoi,
Als ik dus een bootje wil huren voor bijvoorbeeld 1 of 2 dagen moet ik dus gewoon in de haven aan een schipper vragen of hij met ons op pad wil? We gaan dit jaar naar Bitez, dus een bootje in bitez, bodrum of gumbet zou een goede optie zijn.
Enig idee wat dat kost? We hebben al enkele keren een trip gemaakt op een gulet boot. Was een groot succes en de bediening was ook super! dit jaar zouden we wel eens gewoon zo’n trip willen maken met z’n vijven en niet met nog eens 30 anderen. Een klein bootje om zelf te besturen lijkt ons het leukste, of een kleine boot met een schipper.
Iemand nog tips?
Groeten, w :blink: