Kan iemand mij vertellen of er in marmaris/icmeler ook bootjes worden verhuurd en zoja waar ik dan moet zijn. Het gaat hier om een bootje om een dagtocht mee te maken met 5 mensen. evt. met schipper.
gr. wilmar
Kan iemand mij vertellen of er in marmaris/icmeler ook bootjes worden verhuurd en zoja waar ik dan moet zijn. Het gaat hier om een bootje om een dagtocht mee te maken met 5 mensen. evt. met schipper.
gr. wilmar
hoi,
als je een bootje wilt huren, dan kun je het beste naar de haven van marmaris gaan en er zelf daar een uitzoeken; er zijn er genoeg! nog heel veel plezier in Marmaris!
selamlarla, kahya
Wij hebben meerdere malen een bootje gehuurd in Marmaris.
Bijv zo’n taxibootje, perfect, all-in met 6 personen, voor 100(miljoen) met onbeperkt drinken, en een bbq aan boord, op het water!
Voor 200 hebben wij met 8 pers zo’n hele grote gehuurd, waar er 150 op kunnen(in mei verleden jaar) en hebben heerlijk de baai in het rond gevaren, Turunc en Icmeler aangedaan, ook all-inn!
Je moet rustig rondvragen, en vooral een prijs in je hoofd nemen, en daar voor gaan! Houd het gerust wat laag, dan kun je beter onderhandelen!
Succes daar
Annemiek
Hoi hoi,
Ik heb vorig jaar ook een bootje gehuurd in Marmaris, was erg leuk. Kosten bedragen tussen de € 80 en € 100 per boot voor een hele dag. Het beste kan je naar de haven zelf gaan en daar de bootjes bekijken. De meeste hebben zelf al een bordje hangen met de verhuurprijzen. De kapitein heeft lekker tussen de middag voor ons gekookt en als we ook maar iets wilden, dan stond hij al voor ons klaar. Helemaal super!
Veel plezier ermee,
Groetjes ![]()
Halloooo…
Een goede vriend van mij heeft 2 jaar geleden een boot gekocht in Marmaris en gaat in 2005 weer varen. Vorig jaar heeft hij het ook gedaan, maar hij wilt nu echt mini-cruise’s gaan maken. Je gaat langs de gehele kust van Marmaris en wil je nog apart dingen bekijken, zal hij zeker daar langs varen. Je kan de boot voor een week huren of voor 1 dagje. Je kan met max 8 personen op de boot verblijven en eten en drinken zit in de prijs in begrepen. En het eten is echt goed, elke dag wordt er lekker gekookt. Ik heb al meerdere malen bij hem gegeten, echt jammie, dus dit kan je ook op de boot verwachten. Ik heb foto’s voor de mensen die intresse hebben.
Wil je meer over deze boottrip en prijs weten moet je even contact met Thomas opnemen(thomasthefun@hotmail.com) of 06-18264996.
Gr. Tanja