Appartement te huur gezocht in Bodrum

Hallo,

Ik ben van plan om deze zomer enkele weken naar bodrum te gaan. Mijn vriend woont daar namelijk. Nu vind ik het veel te duur om op hotel te gaan. Ik ben dus op zoek naar een appartement ( niet te ver van het centrum). Op internet vind ik amper iets of het is stik stik stik duur…

Heeft er iemand misschien ervaring met een appartement dat je daar voor een 3 -4 weken kan huren?
En het mag wel wat kosten, maar geen 1000 euro voor 3 weken !

Alvast bedankt

xx

Lobje: ik verplaats je berichtje naar wonen en werken in Turkije.
Daar hoort dit meer thuis, en zul je eerder antwoord krijgen van mensen die daar wonen of iets te verhuren hebben…

Ik heb de titel iets aangepast, nl: app te huur gezocht in Bodrum
Hopelijk krijg je snel een reaktie
Vr gr
Beppie 1

1 like

Hoi Lobje,

ik woon in Bite, vlakbij Bodrum. Vroeger ook ee paar jaar in Bodrum gewoond maar in het hoogseizoen iets goedkoop huren voor een week of 3 a 4 zal niet meevallen. huizen of appartementen worden doorgaans voor het hele zomerseizoen of voor een jaar verhuurt. Als je het dus voor een korte periode wil huren zijn de zes stukken hoger. kan je vriend niet iets voor je regelen??? of is dat een rare vraag… succes ermee

Ik ken mensen in villa turqouise,Engelsmans(koppel)als je een auto huurt a 20 euro per dag,aan een vriend van mij aldaar,kan je misschien met onze vrienden die daar 2 huisjes hebben een overeenkomst maken…en dan rij je met de auto zel naar bodrum.tzijn 2 appartementen die ze hebeen en heel mooi.Je kan me altijd terug mailen om verder vragen.Groetjes siska

moest je vriend uitkijken voor iets,dan ben ik er zeker van dat die wel iets goedkoops zal vinden,tenslotte woont ie er,en dan is het uiteraard gemakkelijker.groetjes

Hallo, is het jou gelukt om iets te vinden in Bodrum? We zijn van plan om in mei voor een maand naar Bodrum te gaan en zoeken nu een niet te duur app in het centrum. Graag hoor ik van je. Alvast bedankt!

Hallo, de villa Turq. waar over wordt gepraat ligt tussen gumusluk en turgutreis, boven op een berg, duurt een half uur voor je in bodrum bent, de huren in bodrum liggen hoog, rond de 800 TL heb je een redelijk app met 2 slaapkamers, ga je buiten bodrum richting konacik en gumbet liggen de huren iets lager. kijk eens voor info op www.hurriyetemlak.com dan kun je een zoekactie starten met een budget veel succes

bedankt voor de tip! maar we willen graag in het centrum van Bodrum gaan logeren, niet ver van de haven en het kasteel. 800 lira is het per maand of per week?..
we denken dat misschien is het beter om eerste dagen in een hotel te gaan zitten en ter plekke naar een accommodatie te zoeken… is dat reel? wat denk je daarover? en alvast bedankt:chin:

in het centrum zelf zitten natuurlijk alleen winkels, daaromheen beginnen de sites en de wijken, misschien is het handig als je mij een mail stuurt met wat je nu precies wilt en het budget, met of zonder meubels dan kan ik kijken of we iets voor je kunnen doen, mijn man freelanced namelijk in de huizenmarkt. en dan kan ik je iets uitgebreider informeren met ook tips eventueel groeten erna [EMAIL=“ernacavus@hotmail.com”]ernacavus@hotmail.com