Vanuit Mumbai ( India ) naar Bangkok ( Thailand )

Hey reisgenoten ,

Ik heb een vraagje over de reisverbindingen tussen Mumbai en Bangkok.
Is het moeilijk om deze oversteek over land te maken?
Of kan ik beter het vliegtuig pakken.

Iemand ervaring met deze trip?

Gr. Pieter

Hoi Pieter,

India en Bangladesh (ik zou niet proberen om buiten BD om te gaan want dan kom je in stukken India met lastige reispermits) gaan best, al is het natuurlijk overland niet al te snel. Myanmar/Birma wordt het grootste probleem, al begint men daar nu wat meer toeristvriendelijk c.q. liberaal te worden. Infra is echter nog minimaal. Vanaf grens met Thailand is het eer goed te doen.

Lokale/regionale budgetvluchten zijn vrij goedkoop dus denk 2 x na voordat je dit over land zou willen doen, tenzij je echt alle stukken onderweg erg toeristisch interessant vindt.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

Thnx voor de Info ! ja had t al vernomen dat je bij de grens van Birma nogal eens problemen kon ondervinden, aangezien vliegen niet al te duur is , neem ik denk ik toch het vliegtuig !

Thnx

Voor zover ik weet kan je Myanmar niet in en uit via de landsgrenzen, je kan het land alleen binnenkomen via de luchthaven, tenzij dit recent veranderd is, weet ik niet.

De voordeligste vluchten naar Bangkok vanuit India vertrekken vanuit Kolkatta met Druk Air.

of met indigo. Ik zoek altijd met skyscanner. Kun je de prijzen ook voor de hele maand bekijken en de koopjes er uit plukken :slight_smile: