reizen in myamar bangladesh india nepal

vraag zal me zefl ff voorstellen ben martijn zit nu in thailand op koh samui. nu heb ik het hier wel weer gezien en zat er aan te denken om over land naar india te reizen ben alleen niet zo handig met dingen op zoeken dus vroeg me af of iemand weet hoe ik dit moet gaan regelen welke grens overgangen en of het makkelijk is in burma te reizen kan ik bv gewoon de bus richting bangladesh nemen en wat kost dit ongeveer en of hoe is het reizen in bangladesh kan ik daar ook weer gewoon de bus nemen en wat kosten de bussen daar en aan welke budget moet je in india denken per dag weten jullie nog leuken plekken india ???

ik weet het een hoop vragen maar jullie zouden we onwijs helpen alvast bedankt voor de moeite

groetjes martijn [EMAIL=“mvancuijk@hotmail.com”]mvancuijk@hotmail.com

Je kan niet overland naar India via de route die je voorstelt. Het is namelijk niet mogelijk om Myanmar overland binnen te komen en te doorkruisen.

Als je perse overland wilt, dan moet je de route Thailand - Laos - China (Tibet) - Nepal - India aanhouden. Met name het reizen door Tibet is erg duur.