Vanuit Kathmandu naar Lhasa? 3-10-12

Beste Reizigers,

Wij willen begin oktober vanuit Kathmandu vliegen naar Lhasa en daar ongeveer een week a 10 dagen verblijven.
Gezien de nieuwe regels zoeken wij nog 3 mensen die zich bij ons aan willen sluiten!
Wij landen 29-09 in Kathmandu, zijn daar dan een paar dagen en komen dan na Tibet weer terug in Nepal.
Wij willen in ieder geval deze plekken zien; Nam Tso- Ganden - Samye-
Yandrok Tso- Shigatse- Rombuk monastery - everest base
camp.

Wij horen graag of er reizigers zijn die dit ook willen doen!

Groet, Ben en Manon

Hoi Ben en Manon,

Via dit forum zit ik al in een Tibet groepje van 3 personen. Wij zijn dus nog op zoek naar 2 mensen! Ons plan is om rond 10 oktober vanuit Kathmandu richting Tibet te vertrekken. (1 persoon landt pas op 9okt in KTM) Wij kunnen daar 8 dagen verblijven. Zouden jullie interesse hebben om bij ons aan te sluiten? Ik hoor het graag.

Groetjes Judith

Dag Judith,

Bedankt voor je reactie en het aanbod! We zullen erover nadenken. Dit omdat wij op de 20e alweer terug vliegen, dus voor ons wat krap wordt. Vliegen jullie wel op Lhasa of gaan jullie via Nepal met de auto Tibet in?
We laten jullie z.s.m. wat weten!!

Groet, Manon

Ja het is voor iedereen helaas een gepuzzel om naar Tibet te kunnen. Ik zou eventueel wel eerder met jullie mee kunnen, ik hou alle opties open. We hebben nog geen afspraken gemaakt over de exacte inhoud van de reis. De meeste reizen gaan volgens mij per bus heen en met het vliegtuig terug. We willen allemaal heel graag naar Tibet dus ik denk dat iedereen bereid is om zijn/haar ideeen aan te passen. Ik hoor graag wat jullie beslissen! Groetjes!

Hoi, ja inderdaad! We zullen allemaal wat flexibel moeten zijn…ik hoor nu alleen weer dat de grenzen in oktober helemaal dichtgaan voor toeristen…we wachten dus nog maar even de berichten af…

Ja ik heb ook gehoord dat Tibet weer op slot gaat, erg jammer. Laten we het nog even afwachten en tegen die tijd weer contact opnemen. Ik vertrek al over 2 weken dus wie weet kan ik daar wat meer informatie verkrijgen. Groetjes!

Oke, dat zal fijn zijn. Is het handig als ik anders je emailadres krijg? Dat is wellicht wat makkelijker contact onderhouden voor jou en mij, zeker als je daar zit… Laat maar weten!