leuk die discussies, maar het is weer echt kras gister hadden ze trip nog voor een mooie prijs en vandaag vrij gevraagd op het werk weer naar de kras site reis was al vol.
dus denk er nu over korte trip met 33travel bal en de gili eilanden, wat ik van jullie lees moet hert daar echt schitterend zijn
(zijn er echt schildpadden in mexico heb ik ze wel gezien geweldig )
hoelang is het vliegen nu echt naar bali
Hangt van de tijd van het jaar, je budget en je wensen af. Toen ik in augustus aankwam op Gili T. kostte het me best wat tijd een kamer te vinden, omdat alles in de goedkopere prijsklasse vol zat. Juist die goedkope dingen kun je vaak niet vantevoren boeken.
Voldoende schildpadden en turtle conservation projects, zowel op Bali als op de Gili’s. Dat zijn met name de kleine schildpadden. Voor de volwassen beesten moet je snorkelen en/of duiken.
het klinkt steeds beter, bali stond al lang op mijn verlanglijstje, zie alleen nog op tegen de lange vliegreis, via een andere bezoeker
krijg ik het advies alleen een ticket te boeken en hotels zelf te zoeken wat kost een gemiddeld hotel denk je
Afhankelijk van het seizoen en je wensen qua luxe beginnen hotels voor een 10 euro per kamer. Voor een kamer in een middenklasse hotel mag je rekenen op 25 euro gemiddeld.
Daarom is het misschien voor sommige die nog niet eerder op de Gili eilanden zijn geweest verstandig om van tevoren een resort/hotel te boeken op bijv agoda.nl of direct online via het resort reserveren. Er zijn voldoende resorts of homestays online te vinden voor rond de 25 euro per nacht of duurder!