Vanuatu- Je weet wel die fantastische eilanden in de Stille Oceaan- met Vrouw

Hoi Reizigsters,

Heel graag wil ik volgend jaar naar Vanuatu gaan. Deze bestemming staat al een tijdje op mijn wenslijst. :slight_smile: Ik heb ooit een aflevering gezien van het programma “Reizen Waes” waarin Tom Waes deze eilanden bezocht en sindsdien zou ik er heel graag heen willen. Bounty stranden, een erg actieve vulkaan die je gewoon kan beklimmen en nog veel meer.
Deze reis zou te combineren zijn met een andere bestemming, zelf zit ik te denken aan Fiji of New Zealand of Papua New Guinea. Maar sta hierin wel open.
Over mezelf: Ik ben een vrijgezelle vrouw van 32 uit de omgeving Venlo. Inmiddels heb ik al aardig wat reiservaring, voornamelijk met de backpack. Wat doe ik graag op reis? Zoveel mogelijk zien en doen, liefst een combinatie van verschillende factoren. Dus cultuur, natuur en vooral ook avontuur. :slight_smile:
Het liefst reis ik samen met een andere vrouw, dat vind ik gezellig en is me tot nog toe goed bevallen.
Reistijd? Het liefst met de beste weersvoorspellingen en zonder orkanen- dus van mei-oktober geloof ik. (2017 dan he) Ik weet het ik ben vroeg maar ik vind voorpret minstens net zo belangrijk als de reis zelf en zoek graag vanalles uit over de te bezoeken bestemming.

Ik hoor graag van jullie!
X Coba

hi Coba, ik heb je twee prive berichten gestuurd maar ik krijg de melding dat je mailbox vol is. Ik weet dus niet zeker of je mijn mails hebt ontvangen.
laat het mij weten als dat niet zo is

Hoi Kara2808,

Het probleem is de weinige opslagmogelijkheden via dit forum :-). Inmiddels weer wat berichten verwijderd. Die van jou had ik wel ontvangen hoor, stuur je zo een bericht.

X

      • Updated - - -

Wat er vergeet te vermelden dat het om een reis gaat van 3 weken… niet onbelangrijk om te vermelden denk ik!

Hoi Coba,

Ik lees nu pas je berichtje, wat een super bestemming he… ik heb er ook over gelezen en was gelijk verkocht.
Heb je onderhand al een reisgenoot gevonden?

Groetjes Karin