Vancouver

[FONT=Impact]

Hallo allemaal,

Ben bezig met het aanvragen van een open werkvergunning want wil graag naar Vancouver emigreren. Wie heeft er suggesties, ideeen, tips, etc.? Let me know, zou fijn zijn. Dunya

hoi!
Hoe vraag je een open werkvergunning voor Canada aan? Ik ben er naar op zoek maar het lukt me nog niet om precies uit te vinden hoe het moet. Ik wil ook graag in Vancouver gaan wonen en werken. als je me iets zou kunnen sturen erover…heeeel graag! thanx.

open werkvergunning? kan dat voor Canada? Ik heb ambassades en al gebeld, maar je krijgt toch pas een visum als je een werkgever in Canada hebt die je wil aannemen.
Graag zou ik ook wel op de hoogte willen zijn van jouw suggesties. Ik wil namelijk ook heel erg graag naar Vancouver om te werken, maar dat is nog niet zo makkelijk.

:slight_smile:

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Iedereen wil naar Vancouver, maar niemand op dit forum weet hoé je het nu precies best geregeld krijgt…

Of u, geachte lezer, misschien wel?! Laat het ons dan weten aub!
U zou ons allen een grote dienst bewijzen!

Welke papieren heb je nodig en waarmee moet je zeker rekening houden als je naar Vancouver wil emigreren… werken, wonen, alle tips zijn welkom op dit adres!!!

Alvast bedankt!

Ana en alle andere Canada-freaks… X

Hi Dunya
Ben je inmiddels in Canada? Bevalt het een beetje? Ik ben net terug en ik voel me best alleen want m’n grote lief woont in Toronto en is Canadees. Ik zit er zwaar over te denken om terug te gaan… een werkvergunning te regelen enzovoorts. Is het je gelukt om een werkvergunning te krijgen en een baan in Vanc. BC?

Groetjes, Marlieke

Ook wij willen heel graag permanent naar Vancouver en alle tips en trucs zijn van harte welkom :rolleyes: .

Wat leuk om via dit forum met verschillende mensen in kontakt te komen die dezelfde wens hebben.

Ik zie weliswaar dat het laatste bericht alweer van een tijdje terug is, maar er zijn vast meer mensen die met hetzelfde idee rondlopen.
Wellicht kunnen we elkaar helpen met het uitwisselen van informatie, etc.

Hey,

Het is inderdaad een heel leuk en druk forum! Ik hoop dat jullie snel iemand vinden met wie jullie ervaringen kunnen uitwisselen, ik raad jullie aan om ook eens op het Canada forum te kijken, aangezien jullie daarheen willen gaan emigreren…

Grtz
Anouk