Hallo allemaal, even voorstellen en berichten dat ik in een voor traject ben om te gaan emigreren naar Canada bc,met name Vancouver island.momenteel ben ik een jacht aan het verbouwen/opknappen om er op te gaan wonen met mijn familie.hopelijk trekt de economy aan zodat wij ons huis kunnen verkopen,ons traject is dan een jaren plan en alles moet in elkaar vallen over 2a3jaar vanaf 2013.ik ben opzoek naar zoveel mogelijk info hierover ook al hebben wij verschillende beurzen en info avonden gehad.
Hoi Ronald,welkom op wereldwijzer!
Nou mooie vooruitzichten voor de toekomst,emigreren naar Canada!
Vancouver ligt (voor Amerikaanse begrippen) dicht bij de Amerikaanse grens waardoor je ook veel voordelen uit Amerika kan halen (kleding en benzine is daar veel goedkoper)
Wat betreft het wonen in Canada,je hebt een permanente verblijfsvergunning nodig.
U kunt hiervoor in aanmerking komen indien u voldoet aan de door de Canadese overheid gestelde voorwaarden. Uw aanvraag moet voldoen aan de criteria geldend voor één van de zes onderstaande categorieën:(zie hieronder)
Skilled Worker and Professionals
Canadian Experience Class
Business Immigrant Program
Sponsoring your Family
Provincial Nominees
Quebec-selected
Indien je nog met vragen zit,dan kan je altijd een berichtje posten op het Canada Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog voor de toekomst,Ronald!
groet,georgessiam.