Vanaf februari 2011 5 maanden naar Afrika of Azië

Hallo,

Met mijn SPH-opleiding ga ik volgend jaar begin februari, 5 maanden stage lopen. Het liefste wil ik naar Oost-Afrika of Azië.
Zijn er mensen die tips hebben voor stageplaatsen?

En zijn er mensen die dan ook die kant op willen?

Liefs Janneke :dag:

Hallo Janneke,

Ik ga begin februari naar Port Elizabeth op stage. Ik zou eerst met nog twee meiden van mijn school maar die gaan helaas niet meer mee. Ik wil eigenlijk het liefst met nog iemand en vandaar dat ik reageer op jou bericht. Ik doe de opleiding maatschappelijk werk en dienstverlening en wil het liefste in een weeshuis stagelopen. Ik ga via het stagebemidelingsbureau Khaya, die regelen stages in Kaapstad en Port Elizabeth. Ik weet niet of dat je doel was van het bericht om een reisgenoot te zoeken? Maar ik dacht ik reageer even.

Groetjes Karin

Hoi Karin,

Ik ga liever naar het Ooste van Afrika en ben nu met Tanzania bezig. Daar wil ik dan met gehandicapten of vrouwen gaan werken.
Weet je al zeker dat je naar Zuid-Afrika gaat? Ik ken ook het bemiddelingsbureau, zag er super uit, ook qua trips enz… maar vond het best duur.
Succes in ieder geval!

Groetjes Janneke

Ben je misschien geinteresseerd in Lombok?
Is een eilandje langs Bali (Indonesie dus)
Ikzelf ga hier vanaf febr 2011 stage lopen :smiley:

Hoi Janneke

ik vroeg me af of je al een stage plek had gevonden?

ik ga begin februari voor 3 maanden stage lopen in Kenia bij Yaden.
deze organisatie werkt met kinderen en jongeren om hen vaardigheden aan te leren om daar mee te kunnen draaien in de maatschappij door middel van sport, kunst, muziek en dans. ze werken ook in de omliggende langen zoals tanzania.
ik ben benieuwd wat jou plannen zijn!

groetjes Rinske

hey
ik doe ook de opleiding sph en wil in september een buitenland stage doen, port elisbeth was me al eerder opgevallen met verschillende projecten. Hoe heeft jou bemiddelinsbureau de dingen geregeld? moet je nog veel zelf regelen?

En waar ga je stage lopen en hoe heb je dit geregeld??