Wie gaat er eind januari/begin februari op stage naar Port Elizabeth (Zuid-Afrika)??!

Hallo,

Ik doe de opleiding maatschappelijk werk en dienstverlening en zit nu in het derde jaar. Ik zou met nog twee meiden eind januari naar Port Elizabeth op stage gaan, helaas kunnen zij niet meer mee. Het is voor mij echt een droom om hier heen te gaan maar ik durf eigenlijk niet alleen. Het liefste wil ik stage gaan lopen in een weeshuis, voor 5 maad. Ik heb me al aangemeld bij het stagebemiddelingsbureau Khaya die allemaal dingen voor je regelt, zoals: huisvestiging, stage, komen je halen van het vliegveld, brengen je naar stage de eerste dag, blijven een aanspreekpunt en organiseren leuke uitjes (www.khaya.nl). Dit vind ik een fijn idee omdat ik geen idee heb waar ik daar een huis moet zoeken in een veilige buurt.

Zijn er nog meer mensen die in die tijd naar Port Elizabeth willen en die in contact willen komen met anderen die daar heen gaan?! Of misschien ook niet alleen durven?! Neem dan aub contact met mij op!

Groetjes Karin