Ik ben Janine en zit in mijn 3e jaar van HBO-V. Ik ben 20 jaar. Ik ga volgend jaar als minor ‘buitenland stage’ kiezen. Ik weet alleen nog niet waar precies naartoe. Ik zit te denken aan Suriname, Zuid-Afrika of Ghana. Andere landen kunnen ook, zolang ze er maar engels of nederlands praten :biggrin:.
Er gaan geen klasgenoten van mij naar het buitenland op stage, maar ik wil (durf) niet zo goed alleen. Het is de bedoeling dat ik ergens in een ziekenhuis of iets dergelijks ga stage lopen en een project opzet.
Heb je interesse om ook die periode op stage/vrijwilligers werk te gaan? van ongeveer eind februari tot begin juni) Laat het me dan weten!
Ik wil ook begin februari tot eind juni naar Zuid-Afrika op stage voor 5 maand. Ik zou eerst met nog twee meiden van mijn school maar helaas gaan die niet meer mee en net zoals jouw durf ik ook niet alleen. Ik wil graag naar Port Elizabeth op stage en heb me al aangemeld bij Khaya (dit is een stagebemiddelingsbureau die van alles voor je regelt). Zij zoeken een stageplek voor je, een woning, halen je op van het vliegveld enz. Dit vind ik zelf wel een fijn idee. Ik doe de opleiding maatschappelijk werk en dienstverlening en zit in het derde jaar. Ik wil het liefste in een weeshuis stage gaan lopen.